2 FMS versies

@ Jonas , weet je nu het verschil al?
In FMS 8 ken je ook op de grond bochten rijden
Grts Aad

Het is lang geleden dat ik FMS 'gespeeld' heb, maar ik vind dat V8 realistischer vliegt. VOor zover ik weet natuurlijk.

Hoi,

Ik heb 7 en ik denk er aan om een goede simulator aan te schaffen, echter wat is het verschil tussen FMS en b.v. Reflec?

Ik ben best tevreden over FMS en dan met name 7 om de mogelijkheden die deze heeft t.o.v. 8. Als ik het heli vliegen vergelijk dan merk ik namelijk niet zoveel verschil. Ik vlieg nog niet zoveel figuren maar alle kanten hoveren en vliegen van achtjes is geen probleem. Misschien dat 3D vliegers wel verschil merken?

helivliegen om FMS is naar wat ik gehoord heb totaal iets anders dan in real life vliegen

Vergis je daar zeker niet in.

Reflex XTR is vele malen realistischer dan fms.

@ Gunskes,
Jaja , ik zal duidelijker zijn,ik bedoel eigenlijk "je kunt geen appelen met peren vergelijken"!
Dus van FMS (die nix kost) kan je niet hetzelfde verwachten als van Reflex+XTR, want dat is wel even wat anders.......
FMS heeft trouwens een nieuwe update, al gezien?
http://n.ethz.ch/student/mmoeller/fms/index_e.html
Maar eerst de oude verwijderen,.. UUHH is dat dan ook een up date??? :lol:

Als je met winxp werkt kan je ook win98 of ME laten staan met als gevolg de ene versie laten draaien op xp de andere op 98/me

of en ik weet niet of deze sims het kunnen gooi dat ouderwetse windows van je pc en schakel over op linux dan draaien alle programma's veel sneller, 28* sneller.

nou jongens ik mag zegen de de nieuwste versie 8.3 een stuk meer real is dan de vorigen en de kisten van 7 kunnen hier ook in gebruikt worden
dit heb ik net ff getest ik kreeg bijna het gevoel als dat ik had toen ik de raptor ff na keek achter in de tuin.
als je de fixed camera uit zet dan is het net als of je in het echt vliegt want de heli of kist blijft niet de heletijd in midden in je zicht veld

Ziet er inderdaad goed uit. Ik heb hem over het oude programma gezet en zodoende heb ik al mijn heli's kunnen behouden.
Het vliegt net weer wat beter dan 7. Alleen die schaduw vond ik in 7 beter.

Hoe zet je de fixed camera uit. Tevens kan ik ook niet meer onverwoestbaar instellen.

met opties in het engels kun je de shaduw weer goed manken en het menu is makelijker als je gewoon de engelse taal kiest al menu taal want dan zijn alle menu's zichtbaar fixed camera staat onder het menu view en opties staat onder extra
in de eerst balk en in simulatie kun je in het engels menu ook de in stellingen vinden zo als onkwetsbaarheid maar dit heb ik niet aanstaan anders haal je de realietijd er behoorlijk mee naar beneden wat ik wel heb staan is dat de boel na een crash weer opnieuw op start

martin v zei:
Als je met winxp werkt kan je ook win98 of ME laten staan met als gevolg de ene versie laten draaien op xp de andere op 98/me
@Martin: :roll: Hoe laat je WinME dan staan als je WinXP wilt gaan installeren? Misschien een PB zodat het hier on-topic blijft?

Marco bedankt,

Hij is weer helemaal voor elkaar.

Met onkwetsbaarheid bedoelde ik ook dat hij automatisch een nieuwe heli neerzet na een crash.

Wel weer verbluffend om te ondervinden dat deze nieuwe versie zo veel beter vliegt.

P.s. ik heb o.a. de EC 135 gedownload en deze vliegt erg goed.

wouw ik ben net nog ff weer bezig geweest met de raptor in fms 8.3 fixed camera uit. :thumbsup:
ik kreeg gewoon de kriebels die ik ook had met de echt te heli.
want het zicht veld schut gewoon met alle beweging die je met de sticks maak alleen is de heli twee keer so snel met reageren als het zicht veld dus voor dat je het merkt is de heli al weer bij je en ook zo is die weer net zo snel weg.
nou als dat niet meer real is dan weet ik het niet ik heb trouwens de raptor v2 download voor fms v7 en de raptor download voor fms v8 en echt zo scherp als de v8 is daar sim ik het liefst mee want echt het is een heel echte ervaring
ik heb het zip bestand voor de raptor fms v8 ff op mijn space gezet zodat dit lekker makelijk te downloaden is voor iedereen

ik heb ook een ander raptor model v2 online gezet

Back