Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Bas_mvsb zei:mercedes logo op een fiat panda. :wink:![]()
br@m zei:Ik weet niet of een 26cc benzinemotor wel voldoende power heeft voor de 2m EMHW Funtana.
Een clubgenoot heeft de EMHW met een 34cc MVVS en dat gaat prachtig (3D vliegen dan toch).
Op basis daarvan vermoed ik dat je met een 26cc teleurgesteld zou kunnen gaan zijn.
De 26cc zou beter zijn voor de 1.75m Funtana, bijv de S90 of X100.
Maar dit is slechts vermoeden, ik weet het niet uit eigen ervaring.
Bas_mvsb zei:Ik kan me namelijk niet voorstellen dat die zg26 meer vermogen heeft dan een os 26. Maar volgens mij is deze wel zwaarder. Dus zou je zeggen dat deze minder gunstig is qua vermogen/gewichtsverhouding.
Alexzzz zei:Bas_mvsb zei:Ik kan me namelijk niet voorstellen dat die zg26 meer vermogen heeft dan een os 26. Maar volgens mij is deze wel zwaarder. Dus zou je zeggen dat deze minder gunstig is qua vermogen/gewichtsverhouding.
De 160FX is ook zeker sterker dan en lichter dan de ZG26. Mijn 160FX doet een 18*10 rond de 8000 toeren, mijn MVVS 26 met reso (benzine) doet diezelfde prop rond de 7800, de MVVS is wel wat zwaarder en je zit met je ontsteking en extra accu. Al met al zul je dus met de 160FX het meest gunstig uitkomen.
Ook zal een kist van 5kg best met een ZG20 kunnen vliegen en dan vertikaal kunnen gaan, maar zodra je hem stilhangt is waarschijnlijk geen pull-out meer.....
Grt.
shockiefly zei:ik heb liever een funtana van 4.5 kilo dan van 5 kilo
shockiefly zei:OW OKE
Wist ik niet
Nu wel 8)
Alexzzz zei:shockiefly zei:ik heb liever een funtana van 4.5 kilo dan van 5 kilo
Maak daar maar van; liever 5kg dan 5.5kg, de EMHW is uit de kit nauwelijks onder de 5kg te krijgen, die van SebArt wel![]()
Grt.
plotterwelt zei:EMHW Funtana bouw ik je wel onder de 5 kg.
Denk ook wel dat Ik hem met de ZG-20 onder 4,5 kg krijg.
Alexzzz zei:plotterwelt zei:EMHW Funtana bouw ik je wel onder de 5 kg.
Denk ook wel dat Ik hem met de ZG-20 onder 4,5 kg krijg.
Hehe, dat moeten we nog zien, je X-tra fun is ook nog niet af, eerst zien, dan geloven :lol: (onder de 4.5kg met volle tank toch:wink: )
Grt.
niels steigenga zei:@marcel:
Is dit nou dezelfde als je poste in het topic van christiaan, toen der tijd dat je hem had gekocht?