2 maal bouwverslag Beech D18 Nick Ziroli.!

Han,

heb de beech helaas nooit vliegend gezien en alleen maar statisch maar het was/is een beauty!

even relatieveren en wie weet komt de herbouw er wel. sterkte!

ps... volgens mij is dit bericht nr 23 nog 27 te gaan

Dat is bale zeg:(, succes met de bouw van een nieuwe kist want die 50 posts gaan er wat mij betreft komen ;).

^Grr#$%&^*#$% zonde, zonde, zonde. Han veel sterkte en ik hoop dat je snel achter de oorzaak bent. Wel een geluk bij een ongeluk als ik de foto's zo zie, je bent niet ver van de rand van de groeve neer gekomen.......

nou, ik zal ook maar helpen dan om die 50 posts te halen :mrgreen:

erg erg jammer van deze prachtige kist.
Het blijft altijd zonde om een mooie kist verloren te zien gaan.
Die nieuwe gaat er zeker komen, je hebt nu immers ervaring met de dingen die niet helemaal goed gingen tijdens de bouw dus de 2e wordt vast nog beter.

kom op, je kan het :yes:

Zeker zonde, was een hele mooie kist. Een weekje om de de zaak te bedaren en dan weer aan de slag om een nieuwe te bouwen of deze te herbouwen.

ehhh....zijn we al bij de vijftig!

Jammer man! Was een erg mooie kist, lang geleden dit draadje eens helemaal gelezen. Wat een werk... en nu dit...

Hopelijk kan je het opbrengen om deze weer te herstellen/een nieuwe te bouwen! Deze was toch een van de bekendste kisten van dit hele forum.

Als er voor vanavond 24.00 uur 50 reactie zijn zorg ik er
hoogst persoonlijk zelf voor dat er bij de eerste
meeting in 2010 een nieuwe beech staat.

Han, je hoeft voor mij niks te bewijzen, hoor! :nooo:

(Dat heb je al lang gedaan en, dit terzijde, dat is ook helemaal niet waar het in deze hobby om gaat. Imho.)

Laat het bezinken, schenk nog eens iets sterks in, 'geef het een plekje', en wie weet
wat voor mooie nieuwe ideeën er boven komen borrelen . . . :p

Wat onverlet laat dat het een schitterend mooi model was. :yes:

Dat dan weer wel . . . :?

(Het zal duidelijk zijn dat deze post niet meetelt bij die telling van 50 . . . )

jan.

Laatst bewerkt:
Han, natuurlijk staan er voor 24:00 vanavond 50 nieuwe reacties.. ik zou de tekeningen maar alvast weer tevoorschijn halen als ik jou was!

Han, je hoeft voor mij niks te bewijzen, hoor! :nooo:

(Dat heb je al lang gedaan en, dit terzijde, dat is ook helemaal niet waar het in deze hobby om gaat. Imho.)

Laat het bezinken, schenk nog eens iets sterks in, 'geef het een plekje', en wie weet
wat voor mooie nieuwe ideeën er boven komen borrelen . . . :p

Wat onverlet laat dat het een schitterend mooi model was. :yes:

Dat dan weer wel . . . :?

(Het zal duidelijk zijn dat deze post niet meetelt bij die telling van 50 . . . )

jan.

Mooi gesproken Jan,
We weten allemaal wat Han tevoorschijn kan toveren uit een stapel balsa en een gedachtenspinsel, daar hoeft hij de Beech niet voor te laten herrijzen.
Maar je hoeft het ook zeker niet te laten hoor Han, maar wat Jan zegt, laat het eerst maar eens goed bezinken.
Ik ken je persoonlijk helemaal niet en misschien heb je je keuze al lang gemaakt, ook prima, maar laat je niet vooral dwingen door de vele reactie's hier.

Groetjes, Jesse.

Back