2 maal bouwverslag Beech D18 Nick Ziroli.!

Super Han

Ik wil niks zeggen hoor maar je moet nog wel even dat hoekje achter de flaps even voorzien van wat epoxy.
103_0317.jpg

Laterssssssss

Gr Japiooooooooooo

JAPIO had nog een poot in zijn oog, en J.Weel dan wel je eigen deur gebruiken en nie die van Han :mrgreen::mrgreen:

Maar Han het ziet er geweldig uit

Hee Plot....je kent Jaap toch....? Die had echt geen kippepoot in zijn oog, daar zat hij gewoon aan te knagen, wachtend tot hij in actie kon komen.

lol

HE,He ,:showass: !!! niet zo op de kap zitten van mijn vriend Japio :murder:
Op dat uur heb ik mijn ogen ook niet meer volledig open :hammer:
(en ja ik heb nog iets nodig van japio) ;) :mrgreen::lol:

Han het ziet er heel mooi en vooral STRAK uit.:thumbsup:

groetjes

Tataaaaaaaa

Er zijn altijd van die gasten die erin trappen he en zie mijn VRIEND (HOOFDLETTERS) Eric die heeft wat van mijn nodig ???? vandaaarrrrrrrr.

@Plotje

AS woensdag waarschijnlijk

Gr Japiooooooooo

Strakwerk wat die Han maakt

Nou van je chat VRIENDEN moet je het hebben.
Oeps Vriend Japio heb ik ook wat nodig. (Wie weet)(Kuch)

Maar goed even de boel weer toonbaar gemaakt.

103_0318.jpg

Nu nog het neuslijstje.

Groeten HanDeBouwer.

Na het leegroven van de makeuptas, vond vrouwtje niet zo geslaad.
Kwam ze net met dit thuis.
Het meest handige gereedschaap voor de HanSkin.

103_0319.jpg

Groeten HanDeBouwer.

Kijk die Stella toch, heeft ze jou toch wel even fijn verwend met een leuk kadootje, nu wil je zekers ook nog nagellak en hoge hakken hebben Han.

Gr Japioooooooooooo

Mijn moeder heb ik destijds verboden om mijn plastic modellen af te stoffen, nadat er telkens de nodige antenne's en pitot buizen ontbraken. Natuurlijk volgde er een bits "dan stof je wel zelf af!
Soms moet je de dames even leren hoe het moet, dat helpt. Ma ja, die vliegtuigen krijgen ook zoveel liefde van ons, een klein tikkeltje jaloezie zal er hier en daar wel bij zitten ;-)

Nou heb je natuurlijk schoonmoeders die een vreselijke schoonzoon hebben, nou die kijken echt wel uit om iets te beschadigen aan een modelvliegtuigJE van hun schoonzoon:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Gr Japioooooooo

Laatst bewerkt:
Zo nu de stand van zaken.
Het gaat steeds meer een beech worden.

103_0321.jpg

Totaal anders dan hoord.
Kleine spleet waar de scharnieren in komen.
En ben gelijk die domme inkijk kwijt.

103_0323.jpg

De bovenkant.
Het skelet voor de gondels krijgt vorm.

103_0324.jpg

En vanavond maar eens een raamwerkje maken voor de liukjes.

Groeten HanDeBouwer.

Voordat je gaat schilderen, moet je 'm echt even in elkaar zetten op het veld en foto's nemen ... zal prachtig zijn die constructie met alleen HanSkin™ erop.

Back