2 Mei schaalwedstrijd Trainingsdag Lelystad

Ja dat snel typen gaat me goed af tis alleen naderhand erg veel werk om er dan woordjes van te maken.

Wees gerust op de TraInIngsdag gaat we echt de puntjes op de iiiiii zetten.

Ton

Hi Ton,

Ik had al laten weten dat ik van de partij zou zijn.
Heel, heel misschien kan ik ook de Fly Baby daar nog invliegen??

Ik ben heel druk en hij/zij zal dan nog niet 100% af zijn, maar misschien is een poging tot vliegen haalbaar. :rolleyes:

Misschien levert dit nog meer nieuwsgierigen op, want ik neem de Baby wel mee!

Groeten,

Bert

waarschijnlijk hebben we voor de bouwvak op 2 locatie's de vergunningen binnen, tiendeveen en de krim..
bij deze stel ik de locatie's beschikbaar voor de schaalwedstrijden voor later dit jaar maar zowiezo voor volgend jaar...

Zo even weer wat omhoog gooien:rolleyes: in de hoop dat er meer aanmeldingen zijn:mrgreen:. Kom op heren ik weet wel dat jullie graag willen :mrgreen::mrgreen: wedstrijdvliegen dit is je kans om daarmee kennis te maken:D.

Heb er wel zin in en gaat een leuke en leerzame dag worden dus als je interesse hebt in de schaalwedstrijden en deelname of jury of welke reden dan ook doe gezellig mee.

Zal eind van de week de aanvang tijd en route plaatsen de eindtijd zien we daar wel.

Als er bepaalde wensen zijn hoor ik dat ook graag dan kunnen we daar mogelijk op inspelen die dag.

De heren die zich al aangemeld hebben alvast dank daarvoor:thumbsup:.

Ton

Laatst bewerkt:
in het verleden hebben jullie al een paar wedstrijden gevlogen op de locatie in tiendeveen aan de haarweg, zelf vloog ik toen met een ultimate van goldberg met een OS supercharger mee,later met een extra.
de andere loctie ligt tussen nieuwlande en de krim aan de ontsluitingsweg hier vliegen we sinds 3 jaar, en op bijde locatie's is de vergunning door de instantie's goed gekeurt, we verwachten voor de bouwvak dat we in ieder geval in de Krim kunnen vliegen.
gemeente hardenberg (de krim) is ons zeer terwille en heeft de vergunning er in een record tempo doorheen gekregen....

en bij de krim hebben we plenty space voor een camping direct naast het veld er is echter geen club onderkomen... wel heb ik een aggregaat (3x)dus stroom is er voor een ieder.

Rick

in het verleden hebben jullie al een paar wedstrijden gevlogen op de locatie in tiendeveen aan de haarweg, zelf vloog ik toen met een ultimate van goldberg met een OS supercharger mee,later met een extra.
de andere loctie ligt tussen nieuwlande en de krim aan de ontsluitingsweg hier vliegen we sinds 3 jaar, en op bijde locatie's is de vergunning door de instantie's goed gekeurt, we verwachten voor de bouwvak dat we in ieder geval in de Krim kunnen vliegen.
gemeente hardenberg (de krim) is ons zeer terwille en heeft de vergunning er in een record tempo doorheen gekregen....

en bij de krim hebben we plenty space voor een camping direct naast het veld er is echter geen club onderkomen... wel heb ik een aggregaat (3x)dus stroom is er voor een ieder.

Rick

Dat giet helemoale goed komen:worship:

Gr Toetie

Beste Schaalbouwers,

Heb je nog geen bericht gestuurd maar wil je toch komen laat dat nog even weten.
Vliegen vanaf 10:0 uur mogelijk wil dan ook voorstellen om op dat tijdstip te starten.
We gaan dan eerst de veranderingen in de reglementen doornemen.
Daarna gaan we opsplitsen in twee groepen een groep gaat vliegen en
de andere groep gaat aan de slag met de statische beoordeling.
Is de statische beoordeling voor een ieder duidelijk, dan wordt het vliegen doorgenomen.

Het zal op de dag wel een beetje zoeken zijn naar de juiste formule, maar weet zeker dat dit helemaal goed gaat komen.

Vrijvliegen is niet mogelijk maar heb je een niet schaalmodel waarmee je het programma serieus mee wilt oefenen, dan is dat zeker mogelijk.

Ga je zien en spreken op 2 Mei.

Groetjes
Gerard en Ton .

Aan 2 kanten hoge bomen, aan 1 kant hoog gras waar het een moeras schijnt te zijn, 1 kant is op een klein bergje na, wel open om aan te vliegen. Maar als je een beetje kunt vliegen moet het geen probleem zijn. Volgens mij vliegen er meer jets.

Als ik er kan vliegen ... ;)

Er wordt ook met jets gevlogen, ja. Het veld is best ruim. Je moet alleen bedacht zijn op de eventuele opdonder zodra je op het niveau van de boomtoppen komt, zeggen ze.

Wimpy,

Doe je mee zo te horen van andee moet het kunnen.

Zij er nog meer die mee willen doen of nog vragen hebben.

Let op het is geen wedstrijd alleen maar de figuren oefenen en de andere facetten doornemen.

Al heb je maar interesse voor de toekomst in schaalvliegen kom dan ook even kijken.

Ton

Ik ben er helemaal klaar voor!
Heb vandaag EINDELIJK storingsvrij kunnen vliegen na zo'n 2,5 maand!
Hoop dat dat zo blijft zodat ik eindelijk is met de Storch m'n vliegfiguren kan gaan oefenen i.p.v constant op onderzoek moet uitgaan waar nu die storingen vandaan komen of m'n apparatuur moet laten nakijken!
Heb nog wel even een vraagje omtrent de ingang naar het vliegveldje!
De Karperweg is makkelijk te vinden maar de ingang om bij de vliegclub te komen is wat onduidelijk!
Wordt dit met een bordje aangegeven?

Mvgr hans

Back