[2 vragen] Robin026.

Hallo allemaal,
Daar was ik weer :D.
Ik heb weer 2 vraagjes.
Ik heb vanmiddag me hele tamiya uit elkaar gehaald om alles een keer grondig schoon te maken.
Ook het motorblok en alles daarom heen heeft een beurtje gehad.
Nou heb ik helaas me trekstarter gesloopt.
Mijn vraag was: Bestaan er andere soorten starters?
Voor een tamiya fs12s motor op een tg10-k chassis?
Mijn andere vraag was: De Schumacher Fusion 28 turbo gaat 128 km/h, is er 1 die sneller gaat, en die je zelf eventueel kan bouwen?
Nu ik de mijne helemaal uit elkaar heb gehaald, wil ik het er best op wagen een hele auto uit het niets op te bouwen. :)

H...

Mijn andere vraag was: De Schumacher Fusion 28 turbo gaat 128 km/h, is er 1 die sneller gaat, en die je zelf eventueel kan bouwen?....

Ja, die is er: de CEN CTR5.0

RC-Junkies.com - De CEN CTR5.0, een Shumacher Fusion killer.

CENCTR5.jpg

Woow :O.
140 KM/H voor zo'n auto is hard genoeg:P.
Is die ook zelfbouw?
En weet je ook waar hij in Nederland is te bestellen?

Woow :O.
140 KM/H voor zo'n auto is hard genoeg:P.
Is die ook zelfbouw?
En weet je ook waar hij in Nederland is te bestellen?

Hard genoeg? ;) Veel te hard! Enig idee wat er gebeurt als je met die snelheid tegen iets aan rijdt? Zelfts met de helft van die snelheid heb je dan een hoopje onderdelen.

Hard genoeg? ;) Veel te hard! Enig idee wat er gebeurt als je met die snelheid tegen iets aan rijdt? Zelfts met de helft van die snelheid heb je dan een hoopje onderdelen.

wat jij niet weet is dat Robin ook van puzelen houd ;)

de draagarmen van de cen lijken een beetje dun :o

Laatst bewerkt:
Ik denk dat je er een hele snelle motorfiets bij moet kopen, als je dat ding ergens tegenaan zet (menselijk, dierlijk of 1:1 auto's) kan je beter snel wegwezen.....

Zoals je al in dat artikel aangaf:
Het mag duidelijk zijn dat dit soort snelheden krankzinnig zijn en enige wegligging als ook controle van de bestuurder wel verplicht is om dit monster onder controle te houden

Ik zag trouwens dat er een vernieuwde versie is uitgebracht; heel toepasselijk new CTR5.0 Version 2 genaamd...

Laatst bewerkt:
Mijn andere vraag was: De Schumacher Fusion 28 turbo gaat 128 km/h, is er 1 die sneller gaat...

Ik geef je een reactie en daarna zeg je:

Toen ik de Schumacher bekeek, zag ik deze ook, alleen wist de naam niet meer...

en nu kan je geen winkel vinden....

Als wij de auto voor je gevonden hebben, wil je zeker ook nog dat wij de auto ook nog voor je kopen, inrijden en aan jouw geven, ofzo?? Of ga je ook zelf nog wat initiatief tonen?

en daar heb je dus google voor..

Dan is dat best uit te zoeken..

Als je kijkt wat hij in de states of de uk kost kun je zelf een beetje bedenken wat hij hier kost als je m wilt kopen..

Back