Ik heb een gebruikte/half gebouwde raketenwurm 4b gekocht waar een nieuwe hacker motor B50 6L bij zat. Na wat zoeken bleek dat 5S de beste keus was als akku. ivm rompvorm heb ik gekozen voor de Pichler 70C 5S 1800 mah. Twee stuks in parallel te schakelen. Echter ik heb dat parallel schakelen nog nooit gedaan. In serie lipo's gebruiken is mij niet vreemd, maar parallel hoe doe je dat zonder teveel (verloop-)stekkers te gebruiken?
Wat is handig? Twee stekkersets aan de regelaar solderen?
Tevens: akku 2 ligt 12 cm achter akku 1: dus die kabels naar de achterste akku zouden eigenlijk langer zijn dan bij de voorste akku. Is dat een probleem met dit soort setups met hoog stroomverbruik?
In theorie zou ik ook beide accu's met de snoerenkant tegen elkaar kunnen leggen en dan de kabels vanaf de regelaar even lang houden, maar probleem is ook dat de ruimte erg beperkt is.
Wie helpt me een beetje op weg?
Wat is handig? Twee stekkersets aan de regelaar solderen?
Tevens: akku 2 ligt 12 cm achter akku 1: dus die kabels naar de achterste akku zouden eigenlijk langer zijn dan bij de voorste akku. Is dat een probleem met dit soort setups met hoog stroomverbruik?
In theorie zou ik ook beide accu's met de snoerenkant tegen elkaar kunnen leggen en dan de kabels vanaf de regelaar even lang houden, maar probleem is ook dat de ruimte erg beperkt is.
Wie helpt me een beetje op weg?