Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Winssen/Nijmegen E fly-in 3 sept.
Ik zal de hoogte van de mais en ook van de andere gewassen rondom het veld, vandaag of morgen eens opmeten, weten jullie wat je te wachten staat :wink:
Pluspunt : Dit jaar staat er alleen mais links van het veld :wink:
Winssen/Nijmegen E fly-in 3 sept.
Vanavond de maishoogte naast het Cumulus veld gemeten, ziet er (voor modelvliegers) goed uit, hoogte ca. 2m, vorig jaar was het volgens mij veel hoger.
De mais staat dit jaar alleen links van het veld (= ZO richting)
Rechts (=NW richting) en middenvoor (=ZW richting) stond tarwe/rogge of iets dergelijks, dat is inmiddels geoogst, dus nu vrij uitzicht die kanten op en dus nu ook genoeg parkeerruimte beschikbaar, toch? Ron?
Voor niets die maishoogte opgemeten :evil: :evil: :evil:
Inderdaad, ik zakte wel 10cm in de natte klei, maar een echte modelvlieger is wel wat gewend :wink:
heb rond gekeken en ik merk dat the aeroscouts in iddergem,niet in de lijst staat bij de plaatsen waar ze ook electro vliegen dus
bij deze weet je dit ook, deze club vliegt electro,met brandstof,zweefvliegen en heli vliegen site : www.aeroscouts.eu