2007: overzicht elektro fly-in's NL & B

Aggegraat heb ik nu thuis staan, weet niet hoeveel power het heeft, zal morgen eens kijken. Als we daar maar regelmatig koffie mee kunnen zetten is het goed om het ook te gebruiken voor een voeding en lader.

Het is een 1200Watt lader. die is dus keer of 5 zwaarder als de huidige laders. Motorlooptijd moet maximaal 15 minuten zijn voor 13s2p helemaal vol te pompen. Vorige keer veel vluchtjes gemaakt weet je nog LOL!

De kogel is door de kerk. ivm met enkele modelvlieg evenementen en ook plaatselijke evenementen (olympia's tour enzo meer) de electromeeting nu op 29 Juni 2008 en de EDF meeting op 14 September 2008.

Mhh, nu krijg ik thuis problemen met die datum van 29 juni, dan is mijn zoontje jarig.............

Hee nu,
het is dat ik hier geen contributie betaald heb en mischien daardoor geen smilies en letter kleurtjes kan selekteren, anders had ik wel effe een nieuw draadje gemaakt voor 2008.
Zou iemand dit ideetje in de praktijk willen brengen?

Heel veel bij voorbaat dank!

groetjes, Erik

Theo, Hoop erbij te kunnen zijn als ik tegen die tijd geen vakantie heb geboekt (nu nog geen zicht op)

Patience grasshopper ...
Ik heb een 2008 aangemaakt, daarin zijn Theo's evenementen al opgenomen:
2008-overzicht-elektro-fly-ins-nl-b

Verder heb ik de verzamelde opperhoofden verzocht deze discussie in de vergetelheid te laten wegzakken en de nieuwe weer ferm bovenaan het subforum vast te spijkeren.

Laatst bewerkt door een moderator:
Back