2007: overzicht elektro fly-in's NL & B

Holliday-event 2007

Op 22 en 23 september 2007 wordt bij Modelvliegclub Nijverdal weer het Hollidayevent georganiseerd.
Iedereen wordt uitgenodigd om te komen vliegen met electro aangedreven modellen tot ca. 500gram.

Het evenement wordt gehouden op zaterdag 22 september vanaf 10.00 uur, en op zondag 23 september vanaf 13.00 uur.

ROUTE

Ons clubterrein is gelegen aan de Tempelweg in Hulsen.
We gaan er vanuit dat Nijverdal voor iedereen is te vinden.
Hieronder de routebeschrijving vanaf Nijverdal:

Dwars door Nijverdal loopt de Grotestraat
(de weg van Almelo naar Zwolle) Midden in
Nijverdal bij het politie bureau richting
Hulsen / Den ham. (g. van der Meulenweg).
Na 600 meter bij de rotonde richting
Den Ham (Helmkruidlaan). Na 600 meter
op de rotonde driekwart rond, wederom
richting Den Ham. Na 200 meter rechts
aanhouden borden Den Ham volgen
(G.H. Kappertstraat). Deze weg loopt door
Hulsen heen (drempels) en gaat over in de
Meester Werkmanstraat. Sla na ongeveer
twee kilometer rechtsaf de tempelweg in.
Het clubgebouw vindt u na 300 meter
aan de linker kant.

Graag opgeven of je komt, en of je mee doet aan de BBQ op Zaterdagavond :!:

Kijk ook Hier

Laatste oproep :!:

Willen mensen die mee willen doen aan de BBQ tijdens het Holiday-event dit uiterlijk dit weekeinde opgeven, dit in verband met de inkopen.

en 2008? al evenementen bekend?

Hoi Ron,

zijn er al electrovlieg happenings bekend voor dit jaar? Ik vlieg bij de Deventer luchtvaart club en ben op een evenement aan het broeden dat we op ons veld zouden kunnen organiseren. Iets dat mensen over de streep moet trekken om electro te gaan vliegen bijvoorbeeld. De achtergrond: i.v.m. met knijpende milieuwetgeving zou het geen kwaad kunnen om het aantal electrokisten in onze vereniging op te krikken. Ik sta open voor suggesties. Iemand een idee?

Ik ben nog niet bezig geweest met het overzicht voor 2008. Maar je zou de genoemde verenigingen eens kunnen e-mailen/bellen. De meeste clubs organiseren altijd op dezelfde datum/periode.

De electromeeting bij MVC Swentibold in Born (L) zal wel weer in Mei doorgang vinden, maar dan wel later in de maand. Zeer waarschijnlijk de 25ste, maar dat is nog niet helemaal zeker.

De EDF meeting zal ook weer zijn doorgang vinden en dan ook weer aan het einde van het seizoen, zo ongeveer in September, maar welke datum weten we nog niet.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ook Delta Oss wil weer een E-Meeting organiseren.
We zoeken nog een geschikte datum.
Tijd om eens een nieuw draadje te openen?
Ron wil jij dit nog trekken?

Doordat op 25 Mei de wielerronde Olympia´s tour het nodig vind om enkele malen langs ons veld te komen moeten wij de electromeeting verschuiven. We zitten te twijfelen tussen 1 juni of 29 juni 2008.

De EDF meeting zal zoals het er nu voorstaat doorgaan op 14 september 2008.

Heb erg zin om weer langs te komen!

Zou het mogelijk zijn om een weer een aggegraat te regelen? Mijn laders gebruiken nogal wat stroom tegenwoordig. Dat gaat helemaal fout met loodakkus. Vrees dat het vermogen van het aggegraat op 2kW moet liggen wil alles heel blijven. Ik hoop dan ook vurig dat ik tegen die tijd niet de enigste ben!

grtz!

Erik

Back