2008: overzicht elektro fly-in's NL & B ‎

OV, wat is dat, bestaat dat dan nog????????????????? hier in elk geval niet.

Aeroclub Kennemerland organiseert op zaterdag 5 september as. een electro fly-inn.

De nadruk komt te liggen op elkaar ontmoeten en uiteraard vliegen met electro kisten.
Dus neem op 5 september je electrokist mee en kom vliegen!!
12 volt is in ruime mate voorhanden, 230 volt is beperkt aanwezig.

Verdere informatie vindt u op ACK Home.

Tot 5 september!

Jeroen

ack-organiseert-electro-fly-inn-op-zaterdag-5-september-2009-a

Laatst bewerkt door een moderator:
Euh.. rob, dit draadje gaat over 2008... maak jij en beheer een nieuw 2010 draadje?

Euh.. rob, dit draadje gaat over 2008... maak jij en beheer een nieuw 2010 draadje?

Sorry Niek, geen interesse om nieuwe te maken en beheren, zeker niet hier, dat hoort wat mij betreft hier thuis.

Maar blijkbaar wil men dit topic blijven gebruiken, het staat nog steeds bovenaan bij Electro vliegtuigen. Mods of Robert hebben dit blijkbaar zo ingesteld. Daardoor kwam ik dit topic dus tegen en wetende dat de mannen in Well een e-meeting in de planning hebben heb ik die hier gedropt.

De titel zegt 2008, maar in 2009 werden hier ook nog meetings gedropt. Ik ben het in principe met Johan eens, maar dan zal iemand met de juiste bevoegdheid het infuus eruit moeten trekken, zodat dit topic langzaam naar beneden schuift ;)

Waarom hij hierstaat en niet in vliegmeetings is heel simpel, dat subforum bestond toen nog niet.

Ik vind ook dat hier wel een slotje op kan, of gooi het weg.
Een nieuw opsom draadje waar alles netjes op datum instaat heb ik eigenlijk wel behoefte aan, nog ff aan gedacht het zelf te doen maar zonder pc wou ik er niet aan beginnen.
Ik ga straks wel weer een indoor draadje doen.

Back