2011 Europees Kampioenschap 1:8 Luxemburg

Nog een paar leuke interviews over de pitstops ...

Ja erg leuk om te zien. Die pistolen tanken errugg snel 125cc zie ik wel.
Een punt waar team JW met plezier aan zal gaan werken om het sneller te krijgen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Gaaf die filmpjes , maar vooral natuurlijk de prestatie van de jongens uit de lage landen.

Laat het fimpje over de pitstops wel even aan mijn driver zien ,kan ie even inbinden met "je"moet sneller tanken papa , of wordt je daar ook al te oud voor hahahah :D:D:D

Gr Randy
Bergies motorsport

wat is dat facebook, moet ik ook onder die steen vandaan dan;)

Kom onder die steen vandaan, en maak een facebook account aan! :P

En Hyves en Google+ en MSN en Twitter.....
Allemaal zaken waar ik niet aan mee doe, 99,9999% van de mensen die hierop zitten hebben geen besef hebben dat ze een stukje homepage ruimte hebben bij hun provider en daar zoveel mee te doen is zonder die sociale media troep.

Of die mensen vinden dat al tevéél werk!

En Hyves en Google+ en MSN en Twitter.....
Allemaal zaken waar ik niet aan mee doe, 99,9999% van de mensen die hierop zitten hebben geen besef hebben dat ze een stukje homepage ruimte hebben bij hun provider en daar zoveel mee te doen is zonder die sociale media troep.

Kunnen die lui niet gewoon eens 1 standaard maken of gewoon niet proberen te concureren met iets bestaands wat al ingeburgerd is?

Huhuh... Zo'n beetje de hele wereldtop, alleen Lamberto ben ik nog niet tegen gekomen.

Shepherd TeamC Benelux

'k heb mijn oude hobby ook maar weer eens afgestoft... en blijkbaar is fotos maken net als fietsen... je vergeet het nooit meer :P

DSC02483.jpg

DSC02632.jpg

DSC02985.jpg

Meer foto's van oa Joey Sorber, Ilia van Gastel en Robin:
European Championship 1:8 On-road || PvK-Photo.Com || 2011

Back