20113DHF Big New Year Meeting !!! 23 Januari

Discussie in 'meeting algemeen' gestart door henry luchtmeijer, 2 jan 2011.

  1. henry luchtmeijer

    henry luchtmeijer

    Lid geworden:
    4 jul 2007
    Berichten:
    435
    Locatie:
    Bussum
    Zondag 23 Januari Big New Year Meeting .. we gaan de schade inhalen want afgelopen December maand werden we regelmatig door sneeuw en andere zaken opgehouden. Gelukkig hebben we nog een kleine meeting gehad maar dit keer moet het weer eens gaan gebeuren de locatie zullen we binnenkort bekent maken net als de inhoud. Ik heb er zin in om velen weer even terug te zien en gezellig te zien vliegen meld je aanwezigheid vast aan.

    1. Pitch Play bied deze meeting de beginner de kans om eens aan de kabel te vliegen met een logo 400 onder leiding van Roel. Pitch-Play

    Kortom kom je ook !! laat het ons weten volg extra info via 3DHF


    Eindelijk!
    De vlieglocatie is bekent! Zondag 23 Januari, Lawsonpad, Almere Pampushout! Vanaf 10:30!

    Sorry dat jullie allemaal zo lang moesten wachten. De reden hiervoor is dat wij vlak voor de bekendmaking zijn benaderd door de gemeente Almere die ons attendeerde op onze aanmeldingsplicht voor deze meeting. Bij deze is alles nu officieel geregeld en hebben wij toestemming van zowel de grondeigenaar/beheerder als Gemeente Toezicht & Handhaving. Gezien hier normaal gesproken een paar weken over heen gaat willen we in het bijzonder onze speciale dank aan gemeente Almere uiten voor het snelle handelen en begrip voor deze situatie.

    [​IMG]
    [​IMG]

    Nu wij óók door de gemeente Almere in kaart zijn gebracht is dit voor ons het startsein te zoeken naar een open locatie geschikt als “evenementen weide” voor onze doeleinden binnen Almere. Op deze manier proberen wij centraal in Nederland een plaats te creëren voor Rc Helicopter activiteiten.

    Als er mensen zijn uit Almere die ons kunnen helpen met het spotten voor deze locatie stellen wij dat enorm op prijs.


    Tot de 23e!!

    Om iedereen een beetje op gelijke hoogte te brengen heb ik wat tips en regels voor deze meeting opgemaakt,verder ga ik er van uit dat net als alle voorgaande meetings ik op iedereen kan vertrouwen op respect en begrip. Daarvoor alvast mijn hartelijke dank.

    Algemene TIPS:
    1.Trek moonboots aan voor warme voeten.
    2.Neem wat te eten mee (let op afval niet op straat dank u !!!).
    3.Zorg dat je eventueel laad apparatuur in je auto hebt.
    4.Bij een crash of noodlanding op het veld richt geen schade aan het veld of herstel dit.
    5.Bij gevaarlijkonverantwoordelijk vlieg gedrag word je gewaarschuwd daarna gevraagd om te stoppen met vliegen.
    6.Vlieg nooit over auto's en personen maar boven het veld !!!
    7.Meld altijd aan je omgeving wanneer je je heli start !!! erg belangrijk.
    8.Kleine kinderen liever niet meenemen en anders niet vrij laten rond lopen.
    9.2.4 G is vrij om te vliegen mochten er toch nog 35 mhz vliegers zijn meld dit bij de 3dhelifreakz
    camper, attendeer elkaar als je iemand met een lange antenne ziet rond lopen.
    10. Ga niet bij ongenoegen met elkaar in discussie, maar meld problemen bij de 3dhelifreakz camper.
    11. Controleer of je WA verzekering schade dekt veroorzaakt door modelsport !!!

    Met respect en begrip kom je verder,veel Fun allemaal zondag.


    3DHelifreakz!
     
    Laatst bewerkt: 22 jan 2011
  2. Anko

    Anko

    Lid geworden:
    25 feb 2008
    Berichten:
    4.996
    Locatie:
    Hoorn (NH)
    Tuurlijk! Ill be there.. zal dit keer beide heli´s meenemen....
     
  3. Jonkje

    Jonkje

    Lid geworden:
    29 jun 2009
    Berichten:
    4.496
    Locatie:
    Heerenveen
    Staat genoteerd, laat in de loop van die week weten of ik kan of niet, en het weer moet natuurlijk een beetje meewerken ;)

    Happy new year! :proost:
     
  4. Hobby4Life

    Hobby4Life

    Lid geworden:
    20 nov 2009
    Berichten:
    1.329
    Locatie:
    Avenhorn, NL
    :bday::banana::bday::banana::bday::banana::bday:
     
  5. EricW

    EricW

    Lid geworden:
    22 mrt 2007
    Berichten:
    4.246
    Locatie:
    Raamsdonksveer
    Happy newyear allemaal.
    Wordt in de groep gegooid (even agenda's bekijken ;) )
    kom er op terug.
     
  6. henry luchtmeijer

    henry luchtmeijer

    Lid geworden:
    4 jul 2007
    Berichten:
    435
    Locatie:
    Bussum
    Word wel weer eens tijd Eric dat we elkaar weer eens zien want de tijd vliegt dus kom maar op met je befaamde spreuken.. Ha ha en neem je vrouw maar gewoon mee !!
     
  7. aeroxfrank

    aeroxfrank

    Lid geworden:
    5 okt 2009
    Berichten:
    155
    Locatie:
    Hengelo(O)
    hey kerels ik kan er denk ik ook wel bij zijn zal het ook ff in de groep gooien
     
  8. henry luchtmeijer

    henry luchtmeijer

    Lid geworden:
    4 jul 2007
    Berichten:
    435
    Locatie:
    Bussum
    Ik merk dat de animo erg groot is vandaar dat we de meeting 1 week verschuiven om iedereen in de gelegenheid te brengen voor deze Big New Year Meeting 2011

    Dus 23 Januari mannen
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2011
  9. djamgils

    djamgils

    Lid geworden:
    22 jan 2010
    Berichten:
    277
    Locatie:
    Breda
    is de lokatie al bekend of heb ik dat gemist?
     
  10. Vinnie-Pinnie

    Vinnie-Pinnie

    Lid geworden:
    11 feb 2008
    Berichten:
    612
    Locatie:
    Brabant
    Happy 2011,

    23 Januari staat genoteerd.
     
  11. EricSw

    EricSw

    Lid geworden:
    17 dec 2009
    Berichten:
    93
    Vanaf hoelaat?
    Ik moet 's middags werken maar het lijkt me leuk om voor die tijd even te komen kijken.
     
  12. henry luchtmeijer

    henry luchtmeijer

    Lid geworden:
    4 jul 2007
    Berichten:
    435
    Locatie:
    Bussum
    Ik verwacht vanaf 11 uur in de ochtend .. eind van deze week maak ik de lokatie bekend !!

    Ik heb er erg veel zin in
     
  13. Vinnie-Pinnie

    Vinnie-Pinnie

    Lid geworden:
    11 feb 2008
    Berichten:
    612
    Locatie:
    Brabant
    Ha die Henry,

    Op een locatie waar palmbomen zijn?;)en bij welke balie kunnen wij onze tickets afhalen dan?:D

    zie je!
     
  14. Lazerbeak

    Lazerbeak

    Lid geworden:
    2 jan 2005
    Berichten:
    1.284
    Locatie:
    Hengelo (ov)
    Doen jullie dit nou altijd bij die Big Nieuwe Jaar Meetings? :confused:

    [​IMG]

    Net als balansen in de supermarkt moet ook dit elk jaar gebeuren?

    Ga toch echt liever een dagje vliegen!
     
  15. henry luchtmeijer

    henry luchtmeijer

    Lid geworden:
    4 jul 2007
    Berichten:
    435
    Locatie:
    Bussum
    Ha ha .... kom nou ook maar eens een keer vliegen ouwe stunt piloot.
    Heb je nog wel een heli?
     
  16. Vinnie-Pinnie

    Vinnie-Pinnie

    Lid geworden:
    11 feb 2008
    Berichten:
    612
    Locatie:
    Brabant
    Huh "ouwe" stuntpiloot,moet nog 40 worden:D.Ben zeker van de partij,na het Trex700 tailwagging debakel hebben we al enige tijd een logo 600 en deze gaat prima:p.De electronica van de rex overgezet op de logo en het was direct prima,dus wat er bij de T700E dwars heeft gezeten is mij nog steeds een raadsel.:confused:

    Tot waar het ook mag zijn!
     
  17. henry luchtmeijer

    henry luchtmeijer

    Lid geworden:
    4 jul 2007
    Berichten:
    435
    Locatie:
    Bussum
    ha ha het bericht was natuurlijk voor Tjerk bedoeld .... maar erg gezellig dat je komt, met of zonder waggel.
     
  18. Vinnie-Pinnie

    Vinnie-Pinnie

    Lid geworden:
    11 feb 2008
    Berichten:
    612
    Locatie:
    Brabant
    ha ha, ok voelde mij te snel aangesproken;),kom overigens zonder waggel!
     
  19. Lazerbeak

    Lazerbeak

    Lid geworden:
    2 jan 2005
    Berichten:
    1.284
    Locatie:
    Hengelo (ov)
    K'heb nog wel wat te vliegen, de 600 SE en de Protos doen t vast nog wel. Als 't niet in wind-city vlak bij het water en die windmixers gehouden wordt dan overweeg ik pas langs te komen. Wind, water en dit seizoen van jaar staan garant voor Brrrr. En van Brrrr komt Krrr! (eind vorig jaar nogmaals bewezen) Wind houd ik niet van, produceer ik zelf al genoeg..

    "sissy!" => Klopt! And proud of it!
     
  20. Dirk Luchtmeijer

    Dirk Luchtmeijer

    Lid geworden:
    24 apr 2007
    Berichten:
    324
    Locatie:
    Lelystad
    Haha.. nog steeds lichtelijk getraumatiseerd .. ook wel begrijpelijk. maar als je komt... gezellig!!!

    Tot de 23e dan maar :)
     

Deel Deze Pagina