2013 nieuwe trends ?

Iemand al nieuwe types van electrozwevers gezien voor 2013 :confused: Of websites met ...

Laatst bewerkt:
Is dit een nieuwe :confused:
Cyclone-E All Moulded Composite Hotliner 2000mm (ARF)

header03.jpg
header04.jpg

video.png
cycmn.jpg
cycmn.jpg
aspjpg.asp
aspjpg.asp
aspjpg.asp
aspjpg.asp
aspjpg.asp
aspjpg.asp
aspjpg.asp
aspjpg.asp
aspjpg.asp
aspjpg.asp
aspjpg.asp
aspjpg.asp
aspjpg.asp

The Cyclone-E is an ELECTRIC 2-metre rocket ship!

Niet echt...dat is een kloon van de RCRCM E-Typhoon die al wat jaartjes meedraait.

typhoon-e_1.jpg

De kwaliteit van de vliegtuigen van RCRCM is wisselend, sommige exemplaren hebben onvolkomenheden. De vrees bestaat dat dat alleen maar erger gaat worden. Op RCGroups lees ik dat de hoeveelheid fouten groter lijkt te worden de laatste tijd. Ik heb een E-Typhoon waar ik erg tevreden over ben, maar ook daarvan is de romp al eens gebroken op een plek die niet goed verstevigd was in de fabriek. Wat betreft vliegeigenschappen is de Typhoon een geweldig model, met de kwaliteit moet je wellicht wat mazzel hebben.

Goed om dat te weten ,bedankt. Wat zijn er zo vergelijkbare modellen :confused:
Ik zou zo rond de 2 meter willen blijven .Ik heb al rondgekeken maar nog steeds mijn gedacht niet gevonden.

Lees dit draadje even door, daar staat mijn zoektocht naar een dergelijk model. Er komen heel wat opties voorbij. Ik heb gekozen voor de Typhoon, en ben nog steeds zeer blij met dit model, maar ik weet niet of ik op dit moment (met de huidige ontwikkelingen rond RCRCM) dezelfde keuze zou maken.

Laatst bewerkt door een moderator:
wat is die ZULU leuk! :) helaas, geen vliegtuigen meer voor mij dit jaar (en dit is de waarheid!) ik verhuis namelijk, en alle zooi die daarbij hoort kosten een bom geld.

Back