20ft container trailer

komt vast goed
persoonlijk zou ik de bumper van aluminium hebben gemaakt is namelijk veel steviger.
zie mijn model.

ik zal eerdaags even mijn andere 20FT shassis hier plaatsen heb nog twee modellen.

gr frans

foto20.jpg

foto21.jpg

achterlichten.jpg

komt vast goed
persoonlijk zou ik de bumper van aluminium hebben gemaakt is namelijk veel steviger.
zie mijn model.

ik zal eerdaags even mijn andere 20FT shassis hier plaatsen heb nog twee modellen.

gr frans

foto20.jpg

foto21.jpg

achterlichten.jpg

Frans, ik zou aan de zijkant, waar de achterlichten opzitten, een smal strookje plakken, dan is hij helemaal eender als het voorbeeld.

netjes
nu n container erop van exacte lengte en niet de tekorte bruder neem ik aan

Laatst bewerkt:
@Frans Wiggers,
ik heb getwijfeld het in aluminium of messing te maken, maar dit zal wel voldoen voor die enkele keren dat ik rij.

Hierbij mijn voorbeeld qua bumper, alleen een klein beetje aangepast naar eigen smaak

@markioo,
Ik laat mijn container zo,
Ten eerste omdat ik een Bruder zeilcontainer heb waarvan je het zeil nooit meer netjes aan elkaar krijg.

Ten tweede omdat ik op de rijdag van modelbouwvereniging de nijverheid mijn truck naast een 40ft tamiya container trailer heb geparkeerd om het verschil te zien, en vind het voor deze trailer de moeite niet waard omdat te veranderen.

Back