21 maart: de eerste echt mooie vliegdag van 2009

en bijna in (of in ) de verboden zone gevlogen over het kanaal

wat de huckepack doet zie je vanuit de piloot zijn standpunt helemaal niet..
ik zag op het filmpje ook dat hij erover ging... maar 60% van de piloten moet over die zone om veilig te landen en op te stijgen (naargelang de wind komt)

het is gewoon bijna niet mogelijk om met een snel kistje binne de zone de final in te zetten.

:yes: van de eerste tot de laatste minuut ;)

M.A.C.H. herentals ;)

de club waar binnenkort schitterende dagen komen... 5 april dacht ik een vriendschappelijke sleep en huckepack.... de paasdropping voor de kids natuurlijk ook nog ;) en nog vele andere leuke dingen !

over het filmpje: ik vind het echt vet als je ze zo op amper een halve meter van de staart ziet voorbij scheren.
ik vind het jammer dat de cam net een halve minuut voor de landing uitviel. anders had je de hele vlucht gezien

dat meisje (in het begin van het filmpje) in de elektrische rolstoel is mijne schat al 6jaar.
dat even terzijde.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zie je meisje overigens wel heel hard weg rijden als je begint te vliegen, ik weet niet wat dat te betekenen heeft? maar geeft wel te denken Firefox!?;;)

nenee ;) het zit zo...

ze staat normaal achter de huckepack als hij stil staat... (daar liggen de zwevers) en aangezien ik ging vliegen kwam ze bij mij aan de afspanning staan ;) zo praten we wat terwijl ik vlieg...

dus eigenlijk kwam ze bij me staan zoals altijd maar dat zie je nietmeer.

en wat vond je van vandaag???

zelfs de bakstenen schoten omhoog met de zwevers mee...

massas thermiek.... vaak met butterfly of remkleppen gevlogen, en nog omhoog gaan... logisch is het niet, maar dat zegt genoeg zeker?

alleman (zelfs beginners) vlogen over het half uur vluchten.

helaas mijn flycam thuis vergeten... klote !!!!

sorry maar geen leuke filmpjes van vandaag.

Ik had het verkeerde wapen bij me :( Mijn Salto maar die kwam bij gebrek aan wind en een te licht elastiek nauwelijks omhoog. Stond steeds binnen 2 minuten weer beneden.
Mijn zoon schoot zijn RC Uhu daarentegen keer op keer de bellen in....en draaide daarin vlot omhoog. Gelukkig mocht ik ook een keer :D

idd, vandaag was er thermiek in overvloed. Mijn easystar ging als een speer omhoog zonder motor. Omdat het model wel erg klein werd in een strakke spiraalvlucht weer omlaag. Op basishoogte gestopt en het ging weer net zo hard omhoog met de thermiek. Die spiraalvlucht nog 2 keer moeten doen om het zicht op het model te kunnen blijven behouden. Ineens werd het op de grond iets frisser en was de thermiek direct weg. Later op de middag herstelde zich dat wel weer.

Back