21 sept Dutch 3D Competition 2008 MVA Almere

Bij deze nog even een reminder m.b.t. de Dutch 3D Competition 2008

Op 7 september zou er op vliegbasis Valkenburg een landelijke wedstrijd helikopter In de klasse “Dutch 3D en FAI gehouden worden.
Door het slechte weer moest die helaas afgelast worden. De Organisatie van die wedstrijd konden niet meer terecht op de basis op een andere datum dus is gevraagd of een andere vereniging die wedstrijd kon organiseren op zeer korte termijn. De MVA heeft daar positief op gereageerd en de KNVvL subcommissie heli samen met de Dutch3D organisatie hebben de uitnodiging aangenomen om op ons veld de wedstrijd te gaan organiseren. Dit betekent helaas wel dat er niet vrij gevlogen kan worden door de leden van de MVA op de 21ste.

Op het MVA veld zijn in het verleden wel meer KNVvL heli wedstrijden geweest, maar dat waren alleen FAI wedstrijden en voor de kijkers/bezoekers wellicht minder boeiend.
Nu zijn de wedstrijden gecombineerd 3D en FAI wat veel spektakel betekent omdat de 3D piloten alles uit de kast halen om het model de meest extreme figuren te laten vliegen in een kort tijdsbestek. Entertainment gegarandeerd. !
Nieuw dit keer en tevens een experiment: de laatse ronde 3D zal een vlucht zijn op muziek. De piloten moeten dan een 3D vlucht uitvoeren op een stuk muziek dat ze zelf uitgekozen hebben.

Voor een korte impressie,en route omschrijving zie onderstaande link:

3D HELIFREAKZ

De wedstrijd duurt van 09.00 tot 17.00 met een aantal pauze momenten waarin Demo’s van vrije vluchten / 3D te zien zullen zijn.

Dus komt dat allen zien op 21 september !

De wedstrijd duurt van 09.00 tot 17.00 met een aantal pauze momenten waarin Demo’s van vrije vluchten / 3D te zien zullen zijn.

Dus komt dat allen zien op 21 september !

Laatst bewerkt:
tijdens de wedstrijd dag mag er niet worden gevlogen, en als je niet lid bent van de MVA club moet je zo wie zo je aan melden als gast vlieger. Mochten er gasten zijn die willen vliegen dan is dat zeker in overleg te regelen maar dan wel na 17:00 uur. rond die tijd gooi ik zelf ook een heli in de lucht ....
groet Henry

zo eindelijk thuis van een werkreisje naar genua in italië:)
nu gaat het lukken om naar de 3d te komen kijken:o
de vorige keren is het door werk ook niet gelukt
kontact met het forum is er wel omdat ik mijn laptop
altijd bij me heb dus daar mis ik niet zo veel van ;)
maar wedstrijden en demo's is een ramp:(
maar morgen gaat het lukken(trek voor de zekerheid de stekker van de telefoon er uit en de mobiel gaat ook uit):cool::murder:

ik zie vele van jullie morgen
kan de nieuwe x9303 ook uit de doos en het stof van de vibe af:D

gr martin

Een beetje laat maaaruh...
Is er ook wat eetbaars te koop?
Od zelf bammetjes meenemen?

P.S.
Ik moet al om 6:00 vertrekken om het te halen :(

Ik verwacht eigenlijk wel dat er een vette hap te krijgen is ....
... er is in ieder geval een clubgebouw met 220V en 12V aanwezig ... maar dat stilt de honger niet ..... ;-)

jazeker tostie vulkoeken snoep soep genoeg ,, ik was aan het einde van de dag nog even op het mva veld om nog even een rondje te vliegen en de eerste kempers stonden al geparkeerd was nu al gezellig dus tot morgen.

groet Henry

he taco, alles goed ? wanneer doe jij nou mee .... ;-)
bedankt in ieder geval

nou, ik heb net de bammetjes gesmeerd en alles klaar gezet . Heb ook nog even naar de weersverwachting gekeken en die is werkelijk uitstekend, rond de 17 graden en windkracht 2 !

Tot morgen allemaal !
daaag

Back