21 sept Dutch 3D Competition 2008 MVA Almere

Het was weer een geweldige dag! Iedereen heeft heerlijk gevlogen en er waren 0 crashes. Zelf heb ik eindelijk Walter een keer verslagen, met maar liefst 3 hele punten verschil.

Idd een prachtige dag! een hoop nieuwe gezichten leren kennen :), jammer dat robin mij net moest verslaan:mad: , ach ja, 5e plek is voor een eerste keer helemaal niet verkeerd:D

Tot de volgende keer! , Harm Jansen

Laatst bewerkt:
Hey Jongens, Het was vandaag zeker een fantastische dag! beetje mist in de ochtend maar die trok al redelijk snel weer op. Het film materiaal is redelijk gelukt dus ga er een mooie compilatie van maken. Laurens: ik stuur je zodadelijk en pb ;) betreft de orginele muziek van de set. Voor mij was dit de eerste keer dat ik hier bij mocht zijn en was erg onder de indruk van alle deelnemers. volgend jaar hebben jullie er een nieuwe kandidaat bij :D..

Erg leuk jullie allemaal een keer ontmoet te hebben! tot de volgende keer!

Het was inderdaad erg leuk en gezellig vandaag. Ook leuk dat Harm en ik een beetje lekker gescoord hebben voor de eerste keer. Nummer vier met een puntje afstand van de nummer drie ben ik wel tevreden mee. Jammer genoeg net geen podiumplek...:rolleyes:
Ik wil ook John nog een keer speciaal bedanken voor het callen en de nuttige tips.

Groeten,

Robin

Idd john, hardstikke bedankt voor het helpen, vooral de tip over de dubbele rol was heel handig! heeft me wel punten gescheeld denk ik:banana:

@ Nando:sleeping: volgende keer zorgen dat je optijd opstaat zodat je ook mee kan doen;)

Een gezellig event het was net als voor mijn broer Dirk de eerste keer dat ik het heb meegemaakt ik heb zoveel foto's gemaakt dat ik ze even moet verwerken maar als ze online staan zal ik dit zo snel mogelijk melden. Erg indukwekkend hoe achter elkaar de kandidaten hun kuur vlogen. Volgend jaar ben ik ook van de partij,en dan ga ik zeker mee doen.
Ook het laatste onderdeel vliegen op muziek vond ik een groot succes, dan zie je pas hoe de piloot met zijn heli presteren op het ritme van de muziek.. TOP

groet Henry

Ik wil MVA almere bedanken voor hun gastvrijheid. Het weer was prima, de lokatie ook.

Mijn vliegkwaliteiten lieten weer te wensen over ..... walter, bedankt voor het callen, daar lag het niet aan ...... maar ik heb toch wel genoten van de leuke dag

Ook leuk dat er weer 2 nieuwe meevlogen , harm en robin, bovendie scoorden ze super !

Iedereen bedankt en tot volgend seizoen !

Het was weer een enorm gezellige dag !!!!
Helaas was de 3D jurering niet optimaal naar mijn mening.
De enorm moeilijke Chaos reversals van Bas werden bijvoorbeeld niet eens opgemerkt.
En ik had weer het gevoel dat er niet naar werd gekeken of het figuur wel helemaal correct werd uitgevoerd.
Niet alle figuren werden bijvoorbeeld 100% uitgevoerd en toch werden de volledige punten gegeven. Jammer.....

Niet dat het voor mijn eindnotering echt had uitgemaakt, maar het is toch jammer.

Laurens heeft wel terecht van mij gewonnen hoor.
Hij vloog echt mooi :yes:

Bas For President!:D

Het was een leuke dag, jammergenoeg nog niet goed genoeg om mee te kunnen doen, maar ik blijf oefenen en misschien dat ik een van de komende jaren mee mag/kan doen.

Mijn eerste keer dat ik bij de wedstrijd was en zeker een leuke dag gehad.!
De A en B class was erg leuk om te zien., die andere klasse was een beetje slaapverwekkend maar zal er vast wel bij horen. ( heerlijk broodje worst gehaald tijdens dat ( Fbsoe3456fpswjh ) of wat de afkorting ook is :confused:

Komende tijd maar eens wat van die leuke figuren gaan oeffenen :D
En volgende keer zeker weer eens daar komen kijken., en geluid meenemen natuurlijk.. :turn-l:

Mzzl Ba®t
www.flexx.eu
www.rcpilotenforum
www.armc.nl

Ik ben hard bezig alles te verzamelen, maar op de website van 3dhelifreakz vind je straks alle foto's en ook de video's van de free-style met muziek.
Er staan al een paar foto's op, het foto book is in de maak.. lot's of Fun

ik ben nog even aan het zoeken naar de uitslag ....

groet Henry hier de directe link 3D HELIFREAKZ

helaas waren de foto bestanden iets te groot waardoor de 200 foto's te zwaar worden om lekker naar te kijken dus ik moet het even overdoen maar morgen moet het gaan werken en dan hoop ik dat ook de Freestyle video's klaar zijn daarnaast hoorde ik van Dirk dat er dus nog een sfeer video is gemaakt dus die komt er ook nog aan maar kan me voorstellen dat jullie ongeduldig worden maar ik moest vanavond eerst even vliegen na gisteren de hele dag te hebben gekeken hen ik vanavond bijna mijn zender doormidden getrokken

groet Henry

Laatst bewerkt:
Beetje late reactie misschien, maar wil toch even vertellen dat ik weer een fantastische dag gehad heb! MVA Almere had het allemaal goed voor elkaar gekregen in zo'n korte tijd, petje af en mega bedankt! Bert ook bedankt voor het verzorgen van de muziek, dat was dik in orde!

Ik kan niet wachten op de filmpjes van de Flight to Music. Ik sta nog te trillen van m'n eigen act, kan nog niet geloven dat het heel gebleven is! ;) Ik hoop dat we hier een jaarlijks event van kunnen maken. Ik denk dat iedereen het wel leuk vond. Het heeft mij tenminste heel wat kippenvel momenten opgeleverd! Ik denk dat 1 keer per jaar een flight to music wel haalbaar is.

"Laura voor jury!" (ben ik alleen m'n caller kwijt :()
Nee ik vond ook wel dat er hier en daar wat aan te merken was over de beoordelingen van de jury. Maar ze zitten er wel de hele dag voor ons.

Henry, benieuwd naar je fotos en filmpjes! Voor de rest ziet de site er puik uit!

Mannen, tot volgend jaar!

Groeten,
Tjerk ;)

Back