Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
22-6-13
eind juni is altijd bakweer... dan zijn het meestal eindexamen opt school en te heet om te leren (herrinering aan mijn schooltijd)
is er de mogelijkheid om weer een elastiekje op te zetten? of is daar dan geen plek voor? (dat zou ik uiteraard begrijpen)
Ja, meestal is april goed. Nu dus niet. Al het goede weer wordt bewaard voor 22 juni.
Dat elastiekje moet kunnen.
Even ter plekke bekijken wat windrichting etc. betreft.
Er zullen iets meer regeltjes zijn i.v.m de vliegveiligheid. Maar dat hoor je wel in de briefing.
Ik kom alleen kijken en ben ouder dan 25 jaar. Als iemand me op wil gooien, komen we er wel uit.
Tot volgende week!
Het probleem met oldtimers is dat ze redelijk (zij)windgevoelig zijn.
Het is zo moeilijk een meeting voor dit soort kisten te organiseren omdat je altijd afhankelijk bent van knap weer.
Probleem hebben de deelnemers ook altijd, je schrijft je in en je wilt graag vliegen en leuke verhalen uitwisselen met elkaar.
De afweging 2 x 2 uur in de auto te zitten om vervolgens niet te kunnen vliegen vanwege het weer lokt ook niet echt.
Je wilt de organisatie ook niet in de steek laten, die hebben er immers al heel veel tijd ingestoken.
Arnold, goed dat jullie zelf deze beslissing nemen aangaande het weer, en of het al dan niet vliegbaar is.
Ik hoor het graag van jullie wat het wordt, hopelijk draait het bij en krijgen we een fijne dag in Bergeijk.
There is always the sun..
Groeten, Ralf
Mar ja froeger vlogen we met deze toestellen ook met veel wind dus moet dat nu ook kunnen, en troetel kinderen, als je ze van de muur moet plukken en of ergens uitgraven vanuit een berg vliegtuigen een dan een uur moet zuigen omdat er zoveel stof op zit, ja dan moet deze middag ook geen probleem zijn voor deze ouwe beestjes.