Het was inderdaad een super vliegdag

Spijtig van de 2 gebroken kisten. anders toffe en open sfeer, en de mogelijkheid voor iedereen om met gelijk welk vermogen aan de start te staan.
Ik ben een beetje teleurgesteld in mijn eigen vliegkunst. welliswaar heb ik een beter resultaat behaald dan ooit tevoor, (het konder er 36 zijn) en weet ik nu redelijk hoe te vliegen, maar ik kon me vooral niet goed kon concentreren. Ik had wat meer proefvluchten moeten doen voor we begonnen met het rakken. Ik denk dat ik me iets te veel liet mee slepen in het competetief vliegen en ik had ook niet het volle vertrouwen of de motor en regelaar het gingen doen.
Bij de derde vlucht heb ik er zeer van genoten om samen te gaan vliegen met Gerben.
Jij vloog met minder vermogen, waardoor ik jou eigenlijk op de derde plaats durf te zetten in de ranking. Bij jouw was enkel het uit de bocht komen die nog wat beter kan. anders zat je telkens zeer kort op de basen met een hoge score als resultaat, in verhouding tot je vermogen.
Wil je eens kijken om je romp wat ruwer te maken voor het werpen

had ik geweten dat je niet direct zou starten, dan had ik hem toch harder gehooid.
Het is duidelijk dat een helper(s) onmisbaar zijn en hoe je op elkaar moet ingespeeld zijn

. Ode aan Luc & Willy
Ik denk dat iedereen zijn nivo serieus betert op zo'n dag.
Johan; kan een storing in combinatie met failsave de oorzaak zijn?
Groeten
Val