24cc motor, foto's en romp binnen :)

• Topicstarter Topicstarter wickedspawn
  • Startdatum Startdatum
Je wil best het onmogelijke...

altans je wil varen maar niet een beetje de logische stapen nemen...

dit is eigenlijk zonde van je tijd en zonde van je investeringen...

John

Zonde om meer geld dan nodig in deze boot te steken.
Want met deze motor is ie echt niet vooruit te branden.

als jij zo gaat varen laat me even weten waar en wanneer dn zorg ik er voor dat ik daar niet in e buurt ben

als je serieus zo het roer gaat doen ben je levengevaarlijk bezig.
je heb geen roer oppervlak dus geen stuurkracht.

denk goed na en spaar even door voor een goed roer..
want je bent anders ook zo je boot kwijt...

mvg jaimy

niels....voeg mij a.u.b. even toe op msn....zie profiel...

mvg frank

ik zal je de hele issue ff uitleggen.
Ben momenteel bezig met het bouwen van een onderzeeer... heb asjes... elektronica etc.. alles in huis! Maar onderzeeer bouwen en doordacht tewerk gaan kost allemaal veel tijd, en dat heb ik nu niet zoveel! Daarom wil ik als tussenstap een een boot gaan maken! ik kon heel geschikt aan die talon trimmer motor komen. Deze loopt motorisch helemaal goed! Deze motor wil ik dan ook gaan gebruiken. Het moet een simpele boot worden, waaraan ik straks snel dingen kan veranderen, Het is mijn eerste boot! Mijn geld gaat dus na de onderzeeer...! De boot mag niet zoveel kosten,De boot is een project om snel mee aan de gang te gaan voor mij! Dus wil het heel simpel houden. Als die straks 30 a 40 raast vind ik het meer dan prima! Harder mag altijd:D

Waarom gooi je die motor niet gewoon in de plomp als je toch van je geld af wilt ?
Want dat gaat er gebeuren als je je spullen niet op orde hebt.

Ik denk dat ik eerdaags in de metaalwerkplaats dit maar is ga nameken :)
Dus einde discussie van het roer:)
http://www.2brothersrc.com/main.php...ription&subject=botenaccesoires&articleid=918
gr_2364.3_rudder.jpg

Deze websitehttp://www.modelbouw.gompy.net/wild_thing/wild.htm Zal me wel ff zoet houden :)

Dat vind ik nou zo mooi van forums.. slechte ideeen worden meteen neergeslagen! jullie hebben mij overtuigd heren!

Heb de romp van arjan ontvangen! geweldig mooi ding! Arjan bedankt!

geen dank kerel geen dank(je zegt het wel vaak he)

ik ben zelf ook een beetje rond aan het zoeken voor zulk soort spul..

wat ik alleen nog nodig heb is roerblad houder en powertrim... dus valt nog mee..

uithouder en blad zelf heb ik al..

bespaar niet al te veel op de HW want dan zie ik de boot binnenkort op een foto tegen de kade ofzo liggen...
wil ik niet wil jij niet wil niemand...

dus gewoon goed roertje erop

gr arjan

Back