Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
hier haal ik me plaat van daan en ook de freesjes goed spul strak aan de maat niks mis mee.
en ze leveren ook snel.
het model wat peter heeft is de v2 maar die is ook nog niet zo als ik het hebben wil .
de midenplaat waar de brain op zit is er te lastig in te krijgen dus komt er een nieuwe oplosing eens kijken hoe dat uit pakt.
alle modelen vliegen en nog goed ook maar zitten nog kinder ziektes in die ik er uit wil hebben voor dat ik ze on line zet dus nog ff geduld.
De mijne vliegt ondertussen ook erg leuk rond....wat een heerlijke quad en brain. buiten kan je er heerlijk mee raggen maar in de huiskamer vliegt het ook prima.
vanavond een looping getrokken, is wel even wennen hoor ik ben teveel heli's gewend denk ik.
Om een looping te maken zal je uit de gestabiliseerde mode moeten, anders staat hij je nooit toe om zo'n grote hoek te maken. In dit geval dus naar de manual mode en gewoon een looping maken net zoals met een ieder ander model. Ik moet ze nog wel even oefenen hoor want hier ging ik ook te laat op het gas waardoor hij nogal laag uit kwam. Het is toch net even anders dan met een heli of vliegtuig.
Oke dat kan dus met het HK board niet want die heeft geen manual mode.
Zie ik het nu goed in je filmpje.
Je vliegt in X mode en het lijkt of jou staart het balletje is en dat is net anders dan de vele die voorbij komen.
Als dat zo is vliegt dat dan makkelijker.
Is dat omdat je heli vliegt (staart naar je toe)
Ik hoor het graag want ik moet mijn HK nog versieren met verlichting en vraag me af wat ik voor en achter en opzij voor kleur moet doen.
Ton
Oke snap ik.
Ik maak een HK+ versie dan zou ik de staart een ander Led kleurtje kunnen geven.
Die is dan makkelijker te zien met vliegen i.p.v. de voorkant een ander kleurtje.
Je vliegt tenslotte meestal met de staart naar achter toch?
Wat vinden jullie?
Ton
met de staart van je af gebeurt ook veel zeker als ik 8 jes aan het vliegen ben.
ik ben het gewend dus .
de quad waar ik nu mee vlieg is al snel erg klein en dan valt het baletje meteen op.
als het donker is heb ik er leds onder rood aan de rechterkant en blauw links.
blauwetand is binnen strak daar maar mee in de weer.
7 euro is geen geld en dan heb je telemetrie op je quad.
voor het afstellen lijkt me dat prima te doen.