26 juni 2011: Truggycup in Ee (Friesland)

Haha, je bent al de 4 die met me wil afspreken Mario.. Ikmoet overal al naartoe..

Leuk om zo weer verwelkomd te worden ...
net weer ff wat andere dingen hgekocht. ZOals vulfles, nitro hump, glowdriver.

Allemaal simpel spul, ik ga nu lowbudget rijden.. Niet meer uitbouwen, verbeteren en elke week rijden omdat het MOET.. Maar gewoon af en toe weer als ik zin heb en kan.. Heb natuurlijk vrouw en kids nog he.. Die gaan voor.. :)

Ik begrijp je helemaal, bij mij zit er eigenlijk ook teveel tijd in...maar ja, het is een hobby natuurlijk. Zelf probeer ik het ook een beetje bij 2 dagen per maand te houden overigens, in het overige zit al voldoende tijd.

Haha, je bent al de 4 die met me wil afspreken Mario.. Ikmoet overal al naartoe..

Leuk om zo weer verwelkomd te worden ...
net weer ff wat andere dingen hgekocht. ZOals vulfles, nitro hump, glowdriver.

Allemaal simpel spul, ik ga nu lowbudget rijden.. Niet meer uitbouwen, verbeteren en elke week rijden omdat het MOET.. Maar gewoon af en toe weer als ik zin heb en kan.. Heb natuurlijk vrouw en kids nog he.. Die gaan voor.. :)
microbe weer te pakken?
zonde dat je daarvoor al je spullen hebt verkocht:(

Ik heb de BX al gehad dius weet wat het kan hebben..

Heb ook meteen ff iets dikkere shockolie gekocht. standaard is het meestal 25 ofzo. er gaat 45 in..

@KREGO, idd weer helemaal te pakken. Had het wel verwacht maar niet na een half jaar alweer. Ik dacht meer aan een jaar of 2.. Maar ja, dit is gewoon weer fun..

Alles verkocht idd, ben net spullen gaan kopen en dan denk je ineens.. SHIT dit had ik allemaal veel beter.. maar ja. geldboom is een beetje uitgevallen dus nu is het ff op.. :rolling:

Het leuke van die bodywraps is dat je qua ontwerp echt nergens aan gebonden bent; als je een leuke afbeelding, plaatje, foto of tekening hebt, kan 'ie omgezet worden in een wrap.
Ik vind het leuk om de wrap te hebben met iets wat vrijwel niet gespoten kan worden...

Dat spreekt mij ook aan ja.

Ik zat te denken aan een mooie star wars wrap... Voor het geval mijn MT kap niet past op de truggy.

Of een mooie HP foto :rolling:

Deze?
hp-logo.1.png

Ik heb de BX al gehad dius weet wat het kan hebben..

Heb ook meteen ff iets dikkere shockolie gekocht. standaard is het meestal 25 ofzo. er gaat 45 in..

@KREGO, idd weer helemaal te pakken. Had het wel verwacht maar niet na een half jaar alweer. Ik dacht meer aan een jaar of 2.. Maar ja, dit is gewoon weer fun..

Alles verkocht idd, ben net spullen gaan kopen en dan denk je ineens.. SHIT dit had ik allemaal veel beter.. maar ja. geldboom is een beetje uitgevallen dus nu is het ff op.. :rolling:

ha:D
wat heb je eigelijk gekocht als ik vragen mag?:D

Enne... het wordt zondag gewoon mooi weer en warm!! :-D

Dus: meld je nog aan! Er wordt niet alleen met de Truggy's geraced; er wordt ook Buggy geraced; in de buggy klasse zijn alle 1:8 buggy's welkom, er gelden geen speciale regels en ook trekstart motoren van .25 of .28ci zijn toegestaan! Dus vrijwel elke RTR buggy kan en mag meedoen aan deze wedstrijd!

Klinkt prima, rookt lekker, dus alles klaar voor de race zo te zien!

Ach, we rijden op kort gemaaid gras, weinig 'turn and jumps', dus een beetje top toerental kan geen kwaad.. Het eindschot van de 0801 kan misschien wel van pas komen;)

Back