26 juni 2011: Truggycup in Ee (Friesland)

Ja hoor, dat komt ook in het wedstrijd verslag op de truggy.nl website... Daar staat het trouwens ook al in het forum...

Kan iemand mij uitleggen hoe het berekent is dat ik mee mocht doen met de studenten Finale.
Is dat aan de hand van de totale tijd?
Ik zag namelijk Marinus van der Kolk die toch betere tijden had dan ik. Maar hij deed niet mee.....

Van alle finales wordt een lijst gemaakt met de beste resultaten (dus aantal rondes in x tijd). Dit is het algemene klassement en op basis hiervan wordt er gekeken wie de beste students zijn en die rijden de student finale. (Dit is op basis van de op dat moment bekende resultaten).

Deze finale is dus gebaseerd op het aantal rondes en niet op je snelste rondetijd o.i.d.

Hier is een voorbeeld van een ranglijst:
2e PK Truggycup @ MVW Purmerend / Finalrankinglist

NB: Ik weet niet of Jaap een dergelijke ranglijst kan maken aangezien hij andere software gebruikt.

Laatst bewerkt:
ok. Het is me nog niet helemaal duidelijk. Maar ik zal uitleggen waarom ik dit vraag.

M is marinus P dat ben ik.

H1 M 9 laps P 6
H2 M 9 laps P 8
H3 M 4 laos P 8

A Final: Round:4 Offroad Truggy
Marinus van der Kolk33 20m02.930 33.267 36.45269
Peter Haaima31 20m05.995 33.779 38.903

Dus vandaar dat ik het niet snap..

Laatst bewerkt:
Je kwalificaties bepalen alleen in welke finale je staat. De finales zijn bepalend of je in de student finale komt, dus je moet jullie resultaten in de finales met elkaar vergelijken.

Dat is ook de reden dat ik bijvoorbeeld niet in de student finale stond, ik had in de kwalificaties 10 rondjes, maar in de 1/4 finale uitgevallen en maar 3 ronden gereden, en naar die 3 ronden wordt dus gekeken.

Marinus heeft in 1/4B de 5e plek gehaald, met 33 rondes in 20 minuut en 2 seconden.
Peter heeft in 1/4B de 7e plek gehaald, met 31 rondes in 20 minuut en 5 seconden.

Heeft Marinus zich ingeschreven als student of als master???

Laatst bewerkt:
Het kan gerust zijn dat ik een foutje gemaakt heb bij het indelen van de student finale, aangezien dat geheel handmatig moet aan de hand van de inschrijflijst en de uitslagen van de lagere finales. Het telsysteem kent geen student finale, dus moet ik dat ter plekke uit de uitslag lijsten en inschrijflijst samenstellen... Daar kan wel eens een foutje insluipen..

Ik heb een handmatig overzicht van de students en masters gekregen, en misschien dat ik daardoor Peter heb ingedeeld in de student finale in plaats van Marinus, als dat zo is mijn excuses daarvoor aan Marinus!

[lolmodus]Als ik mijn rondes die ik in de verkeerde heat reed bij mijn rondes in de juiste heat tel had ik misschien ook wel in de student finale gestaan :rolling: [/lolmodus]

Och, dit probleem had net zo goed bij de Mugen kunnen ontstaan. Eigenlijk was ik wel heel erg te spreken over de D8T, hij was goed beheersbaar en reed lekker. Verder zijn onderdelen voor Hotbodies spotgoedkoop vergeleken met Mugen onderdelen, dus ik zou nog niet zomaar de voorkeur aan 1 van de 2 kunnen geven.

Met de Mugen heb ik wel in de eerste twee races bekers gewonnen dit jaar, met de Hotbodies alleen maar uitgevallen...dus dat is ook wel stof tot denken.

Back