28 Juni Crawler openclub wedstrijd bij ERCE

• Topicstarter Topicstarter mikky32
  • Startdatum Startdatum
M

mikky32

Guest
Op 28 juni 2009 organisserd ERCE voor de eerste keer een Rock Crawling wedstrijd.

We gaan aan ons bestaande parcours diverse extra opstakels toevoegen, om het nog interessanter en om de uitdaging nog groter te maken om het parcours te ronden.

We beginnen om 11.00 uur en gaan er een leuke dag van maken en hopen dat er een aardig deelnemersveld komt, zodat de uitdaging en spanning alleen maar groter word.

Inschrijven kan niet via onze inschrijf pagina, dit ivm onze Open Club wedstrijd, maar stuur je gegevens naar info@erceracing.nl als je mee wilt rijden, wat we willen weten is je naam en frequentie.

Kijk voor meer info op Rock Crawling Info
of gewoon op Erce racing

Inschrijven: info@erceracing.nl
mail je naam en je frequentie.

jazeker!
Ik heb me ingeschreven voor deze allereerste crawler competitie in Nederland! die wil ik voor geen goud missen!

Ben benieuwd hoor, reuze spannend!

Het word druk. Al 25 inschrijvingen als ik het goed heb begrepen.

ik help het hopen, en ik hoop dat jij het goed hebt begrepen :)

Zou toch wel een succesje genoemd mogen worden als dat de opkomst is voor zo'n allereerste wedstrijd :)

Is er ook al iets bekend van wedstrijd regels of klasses waarin gereden gaat worden, of wordt dat op de dag zelf zo'n beetje proefondervindelijk uitgezocht?

ik help het hopen, en ik hoop dat jij het goed hebt begrepen :)

Zou toch wel een succesje genoemd mogen worden als dat de opkomst is voor zo'n allereerste wedstrijd :)

Is er ook al iets bekend van wedstrijd regels of klasses waarin gereden gaat worden, of wordt dat op de dag zelf zo'n beetje proefondervindelijk uitgezocht?

Ik ben er zelf niet. Heb dan een Nitro wedstrijd. (sorrie dat ik loop te vloeken)
Ik heb begrepen dat er een regelement is. Ik weet niet of er bepaalde klassen zijn.
Volgens mij kun je op de dag zelf wel wat iedeeen geven over hoe en wat.
Het is hier nog allemaal vrij nieuw.

Veel plezier zondag. Het weer ziet er met de dag beter uit voor zondag.

En hoe is het gegaan?
Was er zelf niet bij omdat ik een fazer aan het testen was.
Maakt een hoop kabaal maar je krijcht wel een grote beker.

Was ook leuk om te doen.

Back