2daagse indoor fly-in LMC

Het viel nog mee in de lucht , met 60 inschrijvingen althans ...
Géén stukken, dat is het voornaamste :cool:
Bedankt voor de organisatie en tot volgend jaar ?
Bij onze thuiskomst lag er al een laagje sneeuw te wachten...morgen met de magnum sneeuwvliegen :idea:

Laatst bewerkt:
Ook weer thuis na een fijne namiddag.
Helaas beetje lijmwerk, maar dat hoort erbij...

Veel plezier voor de mensen die morgen gaan...

P.S. Wel jammer dat er niet even werd rondgeroepen dat er een groepsfoto (later dan voorzien) ging gemaakt worden. Wij zaten toen net iets te drinken in het cafetaria. Maar ach, wie gaat ons missen op die foto ? :-) :-)

Ook weer thuis na een fijne namiddag.
Helaas beetje lijmwerk, maar dat hoort erbij...

Veel plezier voor de mensen die morgen gaan...

P.S. Wel jammer dat er niet even werd rondgeroepen dat er een groepsfoto (later dan voorzien) ging gemaakt worden. Wij zaten toen net iets te drinken in het cafetaria. Maar ach, wie gaat ons missen op die foto ? :-) :-)

Ja maar, Davy, de echte piloten zijn altijd aant vliegen, en de dorstige zitten altijd in de cafetaria net iets te drinken natuurlijk ;o)
Just kidding, de kas van de club mag ook iets hebben hè.

Het was een geslaagde indoor, en morgen zijn we waarschijnlijk weer van de partij :)

OEPS !!!! inmiddels ligt er een heus sneeuwtapijt hier in Zutendaal...
Namiddag dan maar weer eens sneeuwvliegen :banana:

Laatst bewerkt:
Ik blijf vandaag thuis , het sneeuwt hier al de hele morgen.

Gistern was perfekt , dus volgend jaar ben ik weer van de partei .

Mvg Johan

prachtig georganiserd, ik en pa hebben weer eens dikke fun gehad met de groene pipers... en @davy (mrbean), ons zijn ze vandaag aan den toog wel komen halen voor de groepsfoto.... was zeer geslaagd!

Genoten!

Bijzonder genoten van onze 2-daagse in Lommel. Wij hebben overnacht in een hotel in Reuzel want 2 dagen achter elkaar 140km heen en 140 km terug is toch wat veel van het goede. Mijn crazy-ball deed het erg goed. Ik heb er nu vier roeren op zitten zoals het hoort en dat vliegt stukken beter. Vooral vandaag heb ik er veel mee gevlogen.

Af en toe vloog er een radiator ;) door de lucht maar die gaf niet veel warmte. Volgend jaar een dikke trui aan zodat de jas uit kan :).

Proficiat voor de lommelse vliegclub, :thumbsup::thumbsup::thumbsup:. Goed georganiseerd en fijn om te horen dat er bij jullie zoveel annimo is.

Natuurlijk hopen we volgende jaar weer van de partij te zijn.

Laatst bewerkt:
Back