2e F3A-B/C wedstrijd, 29 mei te Gouda.

Hahaha, laten we hopen dat die voorspellingen uitkomen dan;):D

Vanavond toch nog even wat trainingsvluchtjes gemaakt, kunnen wel eens de laatste zijn vóór zaterdag a.s. aangezien ik geen watervliegtuig heb:mrgreen:

Je kijkt op de verkeerde plek.. Windfinder is heel erg goed in verwachtingen is mijn ervaring, Pas ná 17:00 zal er wat bewolking komen en nog later valt daar mogelijk een buitje uit.

Volgens mij dus prima voorspellingen :)

Kijk, daar hebben we wat aan! henri, ik betaal Windfinder liever dan de jury.. ik heb liever goed weer, niet dan?

Windfinder is iets negatiever geworden, maar ziet het nog steeds de hele dag droog :)

Ik neem aan dat je bedoelt dat je ze gaat laden zodat je vanavond en morgenavond nog wat kunt trainen :)

Ik noteer: weinig tot geen inzet. Je begrijpt dat dit allemaal in de vluchtevaluatie meegenomen zal worden :P

Hahahaha, ik vind het allemaal prima:p Sinds vorige wedstrijd gemiddeld 3x in de week met de Evolution gevlogen, aan training ligt het niet....

Nou, vooruit, zullen we daar niet al teveel punten voor aftrekken :)

Nou, vooruit, zullen we daar niet al teveel punten voor aftrekken :)

Ah, gelukkig maar
27a.gif

Ik heb sinds dat ik deze kist heb elke dag minstens 2X per dag het F3A-B programma gevlogen (op zondag na, harsewinkel), ziet er nogsteeds niet zo uit als met de angel.
Deze wedstrijd gaat het hem niet worden...

Na de wedstrijd maar wat aanpassingen gaan aanbrengen, SFG's en evertueel een t canalizer en verdikte rudder achterlijst. Als iemand nog meer ideen heeft hoor ik het graag.

Ik heb het even gemist, maar welke kist hebben we het dan over?

Vanaf halverwege morgenmiddag gaat het regenen, dus als we op tijd beginnen en lekker het tempo erin houden, dan moet het goed gaan komen:)

Back