2e hands nitro auto kopen

als je een beperkt budget hebt; Verspaget heeft een nieuwe auto in de uitverkoop: Product 306

Prima winkel, prima service, over het merk weten anderen je vast e.e.a. te vertellen.....
Dan heb je iig nieuw spul en niet de rommel van een ander, ben je voor 200 euro inclusief startsetje en brandstof klaar.

2de hand als beginner zou ik zeker niet doen want je weet namelijk niet wat je koopt.. 9,9 van de 10 keer heb je een verot motortje er bij

Je moet niet altijd van het slechte uitgaan.
2e hands is er echt wel wat leuks te vinden op marktplaats en als je iemand meeneemt die er verstand van heeft moet het goed komen.
Het is wel belangrijk dat je de motor hebt zien draaien en dat je er even mee gereden hebt.

M.v.g. Mark

Klopt ik wil er wel me rijden als ik bij die man kom anders hoeft het van mij niet volgendeweek ga ik die ophalen ben er benieuwd maar waar kan ik zo een snellere uitlaat kopen voor op deze wagen mvg bedankt voor reacties

Is het je eerste nitro auto? Zo ja leer dan eerst je auto kennen voordat je hem helemaal gaat tunen.

M.v.g. Mark

Ik heb zelf niet zo'n goede ervaring met een 2e hands nitro auto kopen! Toen ik mijn Hpi Hellfire 2e hands kocht was de hele motor+koppeling+tank kapot -.-
Maar als je hem rijdend kan zien, kan je het best kopen, 90 euro is niet veel voor een auto!

kijk eerst eens hoe goed je aan reserve delen kunt komen.
tamiya nitro schijnt niet echt makkelijk te zijn heb ik gehoord maar dat kan natuurlijk veranderd zijn

Maar ebay is nu niet echt een soort winkel waar je voor je snelle behoeftes spullen koopt.....

hee jongens sorry ik was elke aafond mooi bezig met de auto en ja ik heb deze carson super snelle auto net voor opdeweg gereden na het eten ging als de brandweer maar weet iemand site voor nieuwe bandjes met velgen en ik wil graag een kap van een vw golf minicooper opel corsa of zo een oude bmw kap kan iemand link sturen met daarin deze kappen en/of velgen ik heb er tot nu toe veel plezier met de hobby super

Kijk je toetsenbord even na. Alle leestekens en hoofdletters zijn weggevallen. De tekst is vrijwel onleesbaar zo.

maar weet iemand site voor nieuwe bandjes met velgen en ik wil graag een kap van een vw golf minicooper opel corsa of zo een oude bmw kap kan iemand link sturen met daarin deze kappen en/of velgen

Zoiets heet een modelbouwwinkel......

Maar: iemand ide waar ik mooie velgen kan kopen ?
En ik wil graag vw golf kap minicooper of een bmw zo een oud type?
Kan iemand me dan site sturen van kap en velgen ?
mvg

Back