2e kerstdag 2014 chucken en dlg op Malden.

Voor de meesten onder ons al een aantal jaren bekent, maar toch nog een vermelding hier voor de ''nieuwelingen''.

2e kerstdag organiseert de nijmeegse luchtvaartclub wederom de befaamde chuck-wedstrijd. Sinds een aantal jaren wordt dit gecombineerd met het vliegen met dlg's, iets verderop de strip. Uiteraard zijn jullie allen welkom om er een gezellige dag van te maken.

Ongeacht het weer, de chuckwedstrijd wordt gevlogen!
De regels voor de chucks zijn simpel; vrije vlucht en met de hand lanceren, voor de rest mag je alles zelf weten qua ontwerp, timers, balsa, carbon etc.
Voor mensen die toch mee willen doen maar nu te weinig tijd hebben om een chuck te knutselen, zijn er (hopelijk genoeg) chucks te leen.

graag tot 2e kerstdag op zweefvliegveld Malden.

Vriendelijke groeten, Nijmeegse Luchtvaart Club.

Thanks!

Goed bezig Vincent! Dank je wel voor het posten!

Ik neem nog contact op met de Zweef-In. Hopelijk zijn ze dan ook open, zodat mensen zich ook binnen op kunnen warmen na het vliegen (al is mijn ervaring dat je het niet koud krijgt als je lekker aan het smijten en ophalen bent).

Greetz,
Jurgen

Altijd weer gezellig die 2e kerstdag in Malden. Helaas zit mijn voet dan nog in het gips maar wanneer het redelijk weer is en er mensen zijn die voor mij willen gooien lijkt het mij leuk om er weer bij te zijn.

Jaap

Weersvoorspelling ziet er goed uit voor de chuckers en DLG-ers.
Ik ben van de partij!
Tot dan.

Hmm, dan kijk ik naar het verkeerde weerbericht, denk ik… (meteovista)
heb jij een 'betere' link?

Ben nog altijd in twijfel (bijna 2 uur in de auto, enkele reis…)

Back