2e model electro.

Hallo allemaal,
ik heb een protech skystar, een brandstof model en wil graag een 2e kistje waarmee je ook bv in een grote weide ofzo kunt vliegen.
de prijs mag ong 200 euro zijn.
ik had dit vliegtuig gezien
www.modellbauversand.de/video/html/jamara_darkwing.html
(klik even op het kruisje voor de film)

is dit wat of hebben jullie betere ideen/meningen hierover.

bvd jesse

de omschrijving:

The different colours of the light diodes show the exact position of
the glider so that even at night you can fly safely. It is recommended that you make the first flight by day. The Dark wing is delivered with a stable gear box for the 180 E-motor. The light diode electronic is easy accessable in the fuselage.

Impulse set:
High power electric motor with gear box, spinner and high quality propeller for longer flying time.

Box contents:
- GFK-fuselage with Carbon rod
- Wings in traditional ribbed balsa covered
- Elevator and ruder must be glued in
- stable undercarriage with spoked wheel rims
- LED-Electronic
- 3-channal-transmitter
- charger

Recommended Retail Price: 256,92 EPF

Comment:
Technical data:
Wing span: approx. 40,94`
Length: approx. 26,18`
Wing area: approx. 14,7 qdm
Weight: approx. 240 g
RC: 3 channel
Engine: 180

Behoorlijk duur, maar dr zit wel n zender bij. Als je echt vanplan bent om door te gaan met modelbouw kun je beter eerst een goede zender kopen, dan ben je in de toekomst minder geld kwijt aan steeds zon RTF pakket te kopen.

ik heb al een hele set van de protech skystar, daar zit een mc-10 computerzender bij.
maar ik wou eigenlijk alleen weten of dit een goed 2e modelletje is voor op een weide te gaan vliegen.
ik kan namelijk al behoorlijk vliegen met mijn skystar

Dan zou ik toch kijken naar iets zonder zenderset, want die heb je al n goeie, dus waarom nog n keer een zender kopen Dan kun je voor n kleine 120 a 150 euro ongeveer al helemaal klaar zijn met n mooie parkflyer.

ok, dat begrijp ik, maar heb je dan enige voorbeelden?????

want ik zou het me god niet weten wat ik zou moeten aanschaffen!>!>!

Eens denken. Houd je van n bepaald soort type? De slowstick is belachelijk goedkoop, maar je moet er maar net van houden. :P Voor sommige issie leuk, anderen vinden et n lelijk varke. :)

SlowStick.jpg

Zoiets koop je kaal al voor n euro of 30. Dan heb je n vliegtuig met motor. Klein accutje van n euro of 20 eronder, ESC van ongeveer 25 euro, 2 servotjes van bij elkaar 30 euro, en een ontvangertje van 35 euro. Das totaal iets van 140 euro.

ik heb het eigenlijk niet ze op verzending,
altijd veel te bang dat hij kapot aankomt ofzo
als het NL is dan misgien nog wel.

is het misgien ook een idee om de multiplex easystar te kopen, of is da geen parkflyer??

ik zoek toch eigenlijks iets simpelers.
ik wil eigenlijkl een kant en klare set hebben,
zo eentje als die darkwing of de piper j3 cub van jamara.

ik wil dus eigenlijk tog iets meer de richting in van ''speelgoed''

maar dan net ook weer niet dat het wel goed vliegt :S

als iemand dit zou kunnen vinden, zou ik dat zeer op prijs stellen

Back