Ik ben bezig geweest met de sporthal in Doetinchem. Daar de mensen daar niet weten wat ze in huis gaan halen willen ze een soort pilot, voor het volgende seizoen eventueel de hal beschikbaar te stellen voor een reguliere meeting.
Ik heb nu de beschikking over de hal op 28-03-2005 (2e paasdag) van 12 tot 16 uur.
De kosten bedragen € 5,00 per vlieger dit is zo afgesproken met de hal.
De hal is een normale sporthal met een recht dak dus geen spanten of iets dergelijks.
Nog maals het gaat om een proef maar als ik genoeg mensen die dag krijg dan weet ik zeker dat we een lokatie voor het volgend seizoen er bij hebben.
Afspraken met de zaal, geen buitenschoenen maar sokken, sloffen of sportschoenen. En er is stroom aanwezig.
We houden de standaard 500 gr grens aan, en eten en drinken in de zaal beperkt houden.
Ik hoor graag van jullie, het is wat kort dag maar ik hoop dat het goed komt.
Bezelhorstweg 115
7002CC Doetinchem
gr Remco
Ik heb nu de beschikking over de hal op 28-03-2005 (2e paasdag) van 12 tot 16 uur.
De kosten bedragen € 5,00 per vlieger dit is zo afgesproken met de hal.
De hal is een normale sporthal met een recht dak dus geen spanten of iets dergelijks.
Nog maals het gaat om een proef maar als ik genoeg mensen die dag krijg dan weet ik zeker dat we een lokatie voor het volgend seizoen er bij hebben.
Afspraken met de zaal, geen buitenschoenen maar sokken, sloffen of sportschoenen. En er is stroom aanwezig.
We houden de standaard 500 gr grens aan, en eten en drinken in de zaal beperkt houden.
Ik hoor graag van jullie, het is wat kort dag maar ik hoop dat het goed komt.

Sporthal Zwembad Rozengaarde
Bezelhorstweg 115
7002CC Doetinchem
gr Remco