2e paasdag "proef" indoor meeting in Doetinchem

Ik ben bezig geweest met de sporthal in Doetinchem. Daar de mensen daar niet weten wat ze in huis gaan halen willen ze een soort pilot, voor het volgende seizoen eventueel de hal beschikbaar te stellen voor een reguliere meeting.

Ik heb nu de beschikking over de hal op 28-03-2005 (2e paasdag) van 12 tot 16 uur.

De kosten bedragen € 5,00 per vlieger dit is zo afgesproken met de hal.

De hal is een normale sporthal met een recht dak dus geen spanten of iets dergelijks.

Nog maals het gaat om een proef maar als ik genoeg mensen die dag krijg dan weet ik zeker dat we een lokatie voor het volgend seizoen er bij hebben.

Afspraken met de zaal, geen buitenschoenen maar sokken, sloffen of sportschoenen. En er is stroom aanwezig.
We houden de standaard 500 gr grens aan, en eten en drinken in de zaal beperkt houden.

Ik hoor graag van jullie, het is wat kort dag maar ik hoop dat het goed komt.

sph1.jpg

sph2.jpg

sph3.jpg

Sporthal Zwembad Rozengaarde
Bezelhorstweg 115
7002CC Doetinchem

gr Remco

Mn middelvinger gebruik ik alleen om mn zender mee vast te houden dus dat is geen probleem. Ik kan dan meteen een bestelling bij Remco ophalen.

Nee Laurens in de zaal ligt een laminaat vloer, in Doetinchem wordt veel gevolleybald op wereld nivo (bekend van tv) en ik denk niet dat het gewaardeerd wordt als er schade ontstaat, zeker niet omdat dit de pilot is, om te kijken of de directie van de hal er iets voor voeld.

We gaan dus gewoon die standaard 500 gr grens aanhouden, dus alleen voor indoor modellen.

gr Remco

waarom op maandag en niet op een vrijdag zaterdag of zondag... is veel makkelijker voor mensen lijkt mij... als et in een weekend is kom ik misschien wel kijke

Het is een lang weekend hoor, je kan vliegen of naar de woonboulevaar :wink:

Iedereen is die dag vrij

Wat een moeilijke keuze :? (NOT)

gr Remco

helaas heeft mijn vriendin het op het moment erg voorsien op meubelboulevards en badkamerzaken.

ik hoop snel dat mevrouw onderhand eens een keuze kan maken, dat ik weer verder kan met veel en onzinnig geld in mijn eiegen hobby te steken :D

Collega vliegers, jullie laten me toch niet in de steek he :?

Om deze proef (pilot) te laten slagen om volgend jaar een mooie indoor locatie er bij te hebben moet ik wel piloten hebben. Nu heb ik nog maar 4 :?

gr Remco

Heel misschien kom ik ook eens boven die rivieren kijken om te vliegen. Neem dan wel mijn gezinnetje mee.

dutchhelipilot zei:
Het is een lang weekend hoor, je kan vliegen of naar de woonboulevaar :wink:

Iedereen is die dag vrij

Wat een moeilijke keuze :? (NOT)

gr Remco

hmm niet goed opgelet :oops: ... maar die keuze bepaal ik eigelijk niet... ik heb zelf geen vervoer om van onder eindhoven naar doetinchem te gaan. en als ik kom kom ik alleen kijken want heb zelf geen indoor model

Ik weet dat het inmiddels te mooi weer wordt voor binnen, maar om voor volgend jaar een binnen lokatie er bij te krijgen heb ik wel vliegers nodig

Kom op jongens (en meiden) laat me niet in de steek

:cry: :cry:

gr Remco

Back