2e STAMPE en OLDTIMER flyin

wijziging; 2,4G i.p.v. 35mhz
+ P-47 Thunderbolt?

groetjes,
Jan

1. Pascal vd heuvel /1:5 stampe sv-4b /1:6 dhc1 chipmunk mk 22 /35 mhz 74 (lid the hawks)
2. Frank Hartog / Pup of Moth / 35mhz 75
3. Sybrand vd vall/liberty sport/35 mhz 68 (lid the hawks)
4. Henk vd heuvel/klemm 35D/volksplane VP1/35mhz 65 (lid the hawks)
5. Jan Hermkens /Waco YMF 1:5 en P-47 2,10m, beide met Laser 240-V / 2,4G
6.Jan Henneken / A.V.R.O Tuttor / 1:3 / 2.4 Ghz
7. Arnold Remkes/1:4 piper cub/predecent 1:4 stampe sv4./35 mhz kanaal 75
8. Rob de Wildt / P-51 Mustang 2m20 / 2.4Ghz
9. Ronald van Aken / Fokker DR 1 of Caudron G III / 1:4 / 2.4 Ghz
10.Hans korbee/Blackburn monoplane/1:4/2,4Ghz
11.Erik van den biggelaar/t-28 trojan/2.4 ghz
12. louis vd liefvoort/piper j3 cub/vicomte 1915/35 mhz 71(lid the hawks)
13. Steffen jansma/Spacewalker/35 mhz Kanaal 75
14.Vliegman /Tiger Moth/ 2,4Ghz
15.patrick pijnenborgh/ash26 3,5m/2,4 Ghz (lid the hawks)
16.
17. Ray Struik / Moth /2.4GHz
18.Cees Jansen/1:4 stampe sv-4B/2.4GHz
19.M.Mol, Piper 1:4 of Spacewalker 1:3, 2,4 Ghz (lid the hawks) __________________

Het wordt wel heel warm zaterdag. Weinig wind en 32 graden, perfect! Advies van mij: neem allemaal een parasol mee!! Ik ben er om 10.00 uur maar blijf niet de hele dag.

Michiel,
Neem aan dat jij aangezien je ook lid bij the hawks bent er net zoals iedereen die lid is en komt vliegen voor 0900u op het veld aanwezig bent om alles op te bouwen en klaar te zetten?

Het wordt wel heel warm zaterdag. Weinig wind en 32 graden, perfect! Advies van mij: neem allemaal een parasol mee!! Ik ben er om 10.00 uur maar blijf niet de hele dag.

Het gaat inderdaad een goed weekend worden om lekker te kunnen vliegen!
Ik heb er zin in en uiteraard ook de Saté en hamburgers zijn errrrugg welkom!:mrgreen:
De frisdrank mag er denk ik ook wel wezen denk ik zo maar!
Een alcoholvrij biertje is denk ik ook wel lekker op zo'n erg warme dag;)!

Al met al als het er zo uit gaat zien zoals voorspeld kan deze dag niet meer stuk!

Mvgr Hans

O,ja en de ijsco om zeker niet te vergeten(jammyjammy).
Dat is een goeie Frank.

Wind komt uit het zuiden zoals er nu voorspeld staat!
Is dat gunstig Pascal?

Mvgr Hans

O jee daar is er weer een, ik moet door omstandigheden verstek laten gaan voor dit treffen, jammer maar helaas als het het weer niet is dan is het wel iets anders.
Suc6 morgen met het treffen, en niet te veel bewegen met die hitte en zien volgen jaar maar weer.

Hoi iedereen ,ik hoef natuurlijk niet te vertellen dat het doorgaat dat weten jullie natuurlijk allemaal al
De wind komt uit het zuiden maakt het landen iets lastiger maar niet onmogelijk.
Wij als organisatie hebben er zin in en hopen dat jullie dat ook gaan hebben.

Tot morgen allemaal
Groetjes de organisatoren.

Hoi Pascal,

ik heb vanavond met de auto laden mijn rug verdraaid (wervel verschoven of zo) en zoals het er nu uitziet moet ik morgen verstek laten gaan.
Misschien dat na een goede nachtrust het er morgenvroeg anders voorstaat, als ik voor 10.00u niet aanwezig ben, dan gaat het niet.

groetjes,
Jan

Pascal en de rest van de Crew,

Was weer super leuk en lekker gevlogen. En ja ook op de terug weg weer veel bekijks op de snelweg.

Wat is dat voor een ding op het dak van die auto..
Moth_Vught.jpg

Samen met de Moth van Frank, ondanks de thermiek winden, in formatie gevlogen. Blijft een leuk gezicht.
Moth_Vught2.jpg

Bedankt en tot volgend jaar.:):)

Ook ik heb genoten vandaag ondanks het wel extreem warme weer!
Op bepaalde momenten wist ik niet hoe ik het had wat betreft de warmte en het enigste middel was de schaduw opzoeken onder de bosrand!

Ondanks de thermiek winden(wat de kist erg uit koers bracht op sommige momenten)heb ik lekker kunnen vliegen wat ook de bedoeling was.

Al met al een gezellige dag!

Tot volgend jaar!

Mvgr Hans

Inderdaad hadden Pascal en zijn kornuiten alles weer perfect geregeld: koffie en meer dan voldoende gekoeld drinken, en broodjes hamburger natuurlijk!

Een mooi goed gemaaid veld veld met werkelijk schitterend weer natuurlijk, inderdaad wel wat hobbeltjes qua thermiek maar toch prima te vliegen!

dank en beslist tot volgend jaar!

gr.

Frank

dankwoord

Namens de organisatie,

Alle deelnemers bedankt voor jullie gezelligheid, zeg het voort en kom volgend jaar met nog meer moois om naar te kijken.

Gulukkig is de dag zonder al te veel incidenten verlopen ,slechts een crash aan het einde van de
vliegdag.

De gele liberty sport van sybrand ging nose down de mais in anderhalf uur later de kist gevonden en helaas ,gaat de reparatie nog wel even duren.
Mijn stampe heeft ook de nodige kleine losgetrilde dingetjes dus die gaat ook de hangaar in.

Bij deze de link van onze hof fotograaf jan den hartog
http://sdrv.ms/SAZu4Q

de dvd komen eraan evenals enkel foto's die binnenkort gepost worden.

Laatst bewerkt:
Pascal en team, de aanhouder wint, 3x is scheepsrecht en meer van dat! Jongens wat een weer, wat een fijne ontvangst!
Zelden zulke mooie foto's gezien van bijna on-Nederlandse luchten, zo diep blauw.
Super mooie foto's die alle actie haarsccherp in beeld brengen.

Jeugdarbeid op modelvliegveld :-)
Kan iemand bij de laatste Moth met Luc een ballonetje plaatsen.
"Die vliegtuigen van papa worden alleen maar groter, ik gelukkig ook...!"
Die uitdrukking op dat gezichtje haha, was heel grappig om hem te zien slepen met die bak.

Volgend jaar weer!

Laatst bewerkt:
dvd Fyinn

Bij deze een intresse peiling,i.v.m de dvd

De dvd omtrend,de flyinn die Bijna klaar is met zowel foto's als video van deze mooie dag.

Over de verkoop prijs zijn ze van het bestuur nog niet uit,maar die zal niet hoger dan 10 euro zijn.

Indien intresse

Naam ,aantal ,adres gegevens(of via pb)

greets pascal

Back