2e stap

Beste modelbouwers,

Ik ben nu bezig met de easy star. Maar ik wil graag wat tips horen van mensen wat een goed 2e vliegtuigje is. Alles is welkom als het maar een goed vliegtuigje is geen laag dekker mustang ofzo. Maar gewoon een mooi vliegtuig! Plaats hier julie verhaal en alvast bedankt!

niels :wink:

er zijn er een heleboel. De keus is vooral persoonlijk

Ik ben na enige aanpassingen best tevreden met mijn Graupner Sky Hero. Dat is een rolroer trainer. pas ook een micro heli gekocht. morgen ga ik kijken naar een tweede hands laagdekker, een Puma. dat schijnt ook heel mooi te vliegen. Nu ben ik aan het wachten tot de accu van mijn X-plane Bi wing vol is (van de intertoys voor €25)

mijn 2e stap was een twinstarr
normal_RIMG0009.jpg

dit is welleswaar niet zo,n mooie maar wel een goede 2e rolroertrainer
en met stikkers kun je hem nog wat opvrolijken.
groeten wiebe

laat dat mooie eerst maar zitten .
meenstal is hij anders maar even mooi [uitzonderingen zijn er natuurlijk]
maar een calmato of elke andere hoogdekker met rolroeren kun je wel vliegen denk ik .
ps vlieg je op een club ???dan kun je nog hulp krijgen [leerling leeraar]
groeten wiebe

DualdudE zei:
Marijn van D. zei:
Mijn 2e kist is een Gambler: http://www.ripmax.com/ProductFrames/A-ARTF6706.html
Vliegt erg leuk en niet erg moeilijk, maarja wat heet moeilijk??

Als je alleen met een Easystar hebt gevlogen lijkt me dat niet zo'n goed idee. Want iets wat je niet tegenkomt met een Easystar is overtrekken b.v. En als het al gebeurd, dan klapt ie recht voorover en heb je alweer snelheid genoeg om te blijven vliegen. :P

Och nu zie ik het eerste ervaring easystar :hammer:
dan zou ik denk ik idd voor een hoogdekker met rolroeren gaan, hoor veel goeds over die calmato, maar een taxi III moet ook heel goed vliegen.

als het electro moet zijn zou ik een twinstar nemen, brandstof een hoogdekker trainer met rolroeren (Trainer 40-60 van graupner, kyosho kalmato...)

Inderdaad de twinstar is wat ik weet een goede maar vooral de vraag is wat bij jezelf moet stellen wil ik Elktro of brandstof of beide.

Back