2WD ST Chassis?

• Topicstarter Topicstarter Joris R.
  • Startdatum Startdatum
Waarom dan als je toch zoveel geld hebt , niet een traxxas of zo, kunnnen bewezen heel veel hebben, en ziijn 2wd.
Compleet van taai, en toch enig flexiebel kunstof gemaakt. Gaat lang niet zo snel stuk als carbon of alu.

Mijn stampede is de koning van de skatebaan! Enkel hard asfalt, en geen probleem met foute landingen enzo..

En als je de vxl toch niet wilt, neem ik hem wel van je over voor een leuk bedrag.... (PB)
Offroad is hij ook zeer goed te doen!, maar hij wil wel graag de neus omhoog, voor mij enkel een pluspunt,of een rustler...

Waarom dan als je toch zoveel geld hebt , niet een traxxas of zo, kunnnen bewezen heel veel hebben, en ziijn 2wd.
Compleet van taai, en toch enig flexiebel kunstof gemaakt. Gaat lang niet zo snel stuk als carbon of alu.

Mijn stampede is de koning van de skatebaan! Enkel hard asfalt, en geen probleem met foute landingen enzo..

En als je de vxl toch niet wilt, neem ik hem wel van je over voor een leuk bedrag.... (PB)
Offroad is hij ook zeer goed te doen!, maar hij wil wel graag de neus omhoog, voor mij enkel een pluspunt,of een rustler...

Geld teveel heb ik niet. Ik wil graag vooral op off-road rijden,niet op skatebaantjes :)
Dat een Rustler VXL geweldig is, daar twijfel ik niet aan, maar niet voor mijn doeleinden. En hij is ook nog eens RTR. Ik ga nu even verder zoeken naar een Kyosho Ultima, of misschien als ik een E-Firestorm/Rustler chassis vind :)

De skatebaan was meer , om aan te geven dat hij echt heel stevig gebouwd is.
Offroad is hij nog zeer goed te doen, enkel is dan heel erg gericht op wheelies, wat met een beetje gewicht voorin, al op te lossen is. Lijkt wat op mijn savage, aleen is hij met zijn 2 wheel, beter controleerbaar!

Als ik de keuze had tussen een hpi of traxxas zou ik de traxxas nemen. Heb aardig wat ervaring met hpi,Xray en andere merken, maar sinds kort met traxxas, en ik wil nooit meer over.

Het ziet er allemaal wat minder complex, en techie uit, want ze bouwen de wagen volgens kiss (keep it simple stupid), maar de prestatie heeft er weinig tot niets van te lijden, zeker niet als het om bash werk gaat! En dat gaat het bij mij!!!!!
Ze zijn wel een stuk steviger, de onderdelen zijn meestal gespiegeld, en kosten ook nog eens geen drol.

Maar goed, tis en blijft lastig, de aankoop van een nieuwe wagen.. suc6 met de keuze..

(modelsport in engeland is goedkoop met traxxas, zit je op 280,00 incluis verzend, en er komen geen extra kosten bij...)

Oké, bedankt. Dus de Rustler VXL is kwalitatief beter dan de E-Firestorm Flux?

Nou dat zeg ik nu ook weer niet, ligt eraan wat je er mee doet. Maar ik heb PERSOONLIJK wel het idee, dat als IK de keus had, er bij mij de traxxas in huis kwam!

Ik hou wel van wat echt rag en smak werk, dus ze worden bij mij wel mishandelt.

De flux, is btw wel een goede electronische set, das gewoon de mamba, als ik me niet vergis. Maar goed , dan nog, bij mij kwam de traxxas erin. Zeker gezien de prijs/kwali verhouding.

Traxxas is in mijn ogen ook idd 1 van de betere merken.....

Als ik kijk naar m'n (de) eerste T-maxx , die ik ondertussen alweer 10 jaar heb en nog steeds rijdt.... Kwaliteit is gewoon heeeel goed in orde bij Traxxas en parts blijven heel lang leverbaar en kosten niet zo heel erg veel.

Zeker bij de juiste shops (de vloeibare) ;)

Ik heb liever een hpi. Maar traxxas zal het zeker niet slechter doen ofzo.

De flux is de sidewinder van castle creations

mvg Bram

Dus er zijn echt geen goede 2WD ST chassis?Buiten de Losi of de Asso? De Kyosho is helaas wat te duur.

Als je echt een goeie wil hebben is de keus gewoon beperkt....

Dat geld ook voor b.v. de 2wd buggy's , dan kom je ook bij die 3 uit ....

Voor de rest kom je bij de mindere (rtr's) terecht...

Back