Hallo Jongens,
Over een paar maanden is het weer zover;
in het weekend van 31 mei en 1 juni 2008,
de 3. Dutch Warbird & Scale Meeting (voor motormodellen) van MVV Delta Oss.
Waarom (motormodellen) tussen haakjes, wel heel simpel, het evenement is voortaan alleen bedoeld voor GEMOTORISEERDE FUN-SCHAAL tot SCHAAL modellen, dus geen zweefsleep meer. (daar zijn andere evenementen voor !)
Verder was ook een bestuursbesluit, dat TURBINE-vliegen (helaas) NIET meer toegestaan kan worden, dit naar aanleiding van klachten vorig jaar (richting gemeente ongegrond, maar desalniettemin !).
De reden dat ik zolang gewacht heb met openen van een draadje is eigenlijk een definitieve toezegging van de bekende duitse Legendary Fighters, maar daar wil ik niet langer op wachten.
Het lijkt mij een goed idee om ons via dit forum aan te melden, dan hebben we direkt overzicht;
wie, met wat en wanneer, evt. BBen zaterdagavond(barbequen á 10-12 Euro), enz.
Dus nu aanmelden maar!!!
groetjes en hopelijk tot ziens in Oss
Jan
Onderstaande lijst telkens copieren en je eigen gegevens eronder toevoegen!
NAAM / MODEL / ZAT en of ZON / ja, nee BB
1. Jan Hermkens /B-17, P-61, Corsair, Waco YMF/ Zat en Zon/ Ja BB
Over een paar maanden is het weer zover;
in het weekend van 31 mei en 1 juni 2008,
de 3. Dutch Warbird & Scale Meeting (voor motormodellen) van MVV Delta Oss.
Waarom (motormodellen) tussen haakjes, wel heel simpel, het evenement is voortaan alleen bedoeld voor GEMOTORISEERDE FUN-SCHAAL tot SCHAAL modellen, dus geen zweefsleep meer. (daar zijn andere evenementen voor !)
Verder was ook een bestuursbesluit, dat TURBINE-vliegen (helaas) NIET meer toegestaan kan worden, dit naar aanleiding van klachten vorig jaar (richting gemeente ongegrond, maar desalniettemin !).
De reden dat ik zolang gewacht heb met openen van een draadje is eigenlijk een definitieve toezegging van de bekende duitse Legendary Fighters, maar daar wil ik niet langer op wachten.
Het lijkt mij een goed idee om ons via dit forum aan te melden, dan hebben we direkt overzicht;
wie, met wat en wanneer, evt. BBen zaterdagavond(barbequen á 10-12 Euro), enz.
Dus nu aanmelden maar!!!
groetjes en hopelijk tot ziens in Oss
Jan
Onderstaande lijst telkens copieren en je eigen gegevens eronder toevoegen!
NAAM / MODEL / ZAT en of ZON / ja, nee BB
1. Jan Hermkens /B-17, P-61, Corsair, Waco YMF/ Zat en Zon/ Ja BB