3. Dutch Warbird & Scale Meeting (voor Motormodellen), Oss

Hee Hans,

het geld is zeker overgemaakt anders was ie ook niet verstuurd :nooo:
Geef je adres nog eens door, ik weet dat ik toen een verkeerd adres had maar dat heb ik volgens mij aangepast in mijn lijst.

Maar nu het weer fout lijkt te gaan begin ik toch te twijfelen :oops:

Aan de andere kant ook wel weer vreemd dat ik ze dan niet terug krijg, iemand neemt blijkbaar de dvd`s wel in ontvangst :roll:

@ Wouter,
Goed he ;-)

@ Martin,
Nu de 3 Foto's cd -roms nog...
??????

:snipersmile: Ja hoor ik ben het weer :oops: :hammer:

Hij ligt bij de buren op 424 :oops: :oops: :oops:

Sorry, sorry, sorry, sorry, sorry.......................

De jouwe :D
Daar zullen de andere 3 van vorig jaar ook wel liggen.....................

IK HEB DE DVD BINNEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ze hadden hem uiteraard ook even langs kunnen brengen maja IK HEB HEM BINNEN!!!!!!

Mvgr hans

Helemaal goed, blijkbaar zijn de DVD`s van 2007 dus ook eerst daar binnengekomen en gewoon weggegooid.

Mooi dan is dat gelukkig ook weer goed gekomen, heb meteen je adres aangepast (weer ;-) ) en de volgende moet in 1x goed aankomen (hoop ik :roll: ).

EN nu kijken maar :yes:

Voor de 4. Dutch Warbird & Scale Meeting (2009) ligt trouwens het weekend van van 20 en 21 juni in het vizier, maar dat is nog niet definitief.

Ik lees net dat de Open Dagen van de KLu op 19 en 20 juni 2009 op Volkel worden gehouden. Misschien iets om (ook) rekening mee te houden (zelf ga ik nl. ook graag naar de Open dagen).

Ik lees net dat de Open Dagen van de KLu op 19 en 20 juni 2009 op Volkel worden gehouden. Misschien iets om (ook) rekening mee te houden (zelf ga ik nl. ook graag naar de Open dagen).

De datum van 20 en 21 juni is definitief, helaas voor diegenen die op 20 juni ook naar Volkel willen, maar zij kunnen dan nog altijd op 21 juni naar Oss komen.

Ik zal na 1 jan. 2009 een nieuw eigen draadje openen voor de Meeting in Oss.

groetjes,
Jan

Helemaal goed Jan :thumbsup:

wij gaan alles weer in het werk stellen om erbij te zijn (waarschijnlijk weer 3 man slap ;-) ) beide bazen ;-) zijn er alweer van op de hoogte.

Gaat weer een heerlijk weekend worden :yes: met een TOP BBQ :thumbsup:

Back