3 master zeilschip

hoi dirk

gisteravond de foto's bekeken, man wat mooi, en dan ga je er ook nog mee varen, meestal staat dit soort schepen in een vitrine,

ik blijf dit draadje , en je fotopage met bewondering volgen

groeten johan

@ dazzler schiet eens op met die boot van je:D(je ziet nu dat het wel kan)
dan houden we weer een MBF zeildag,wat dacht je van zondag 27 september weer op schiphol?

Hey Johan

Zondag 27 september ben ik met vakantie, dan zit ik in Bretagne.

Wat schiphol betreft... dan moet ik denk ik op zoek naar een ander plasje, heb de laatste keer met mijn Alinghi toch een aantal keer vastgezeten langs de kant wegens weinig diepgang, maar m'n VO70 is nog dieper... dat gaat dus niet goedkomen. Maar er zijn wel maar plasjes in die regio dacht ik....

@ dazzler schiet eens op met die boot van je:D(je ziet nu dat het wel kan)
dan houden we weer een MBF zeildag,wat dacht je van zondag 27 september weer op schiphol?

@ wim ik was ook van plan om zondag te gaan dus kan ik maar beter op tijt vertrekken voor iedereen weg is.

johan thx

freek ik heb deze draad op modelbrouwers ook geopent maar niemand die reageert en ik ga echt niet aandringen dus ik had het vermoeden dat er niemand zit die er ervaring mee heeft .

ik zal de foto album wel elke week nieuwe foto s bij zetten dan zie je waar ik blijf maar als je echt de bouw wil volgen moet je op het belgiche forum zijn.

hier dus http://www.modelbouw1.be/forum/

Laatst bewerkt:
Dirk,

weet jij aanvang en eind tijden?

Ik meldde dit gisteren al aan m'n vrouw en die had niet veel zin weer voor niets te gaan. Vorige keer gezellig gesproken met een van de modelbouwers (wel veel van geleerd) maar geen enkel model in het water gezien. (Bijna ook niet meer op het droge, alles was zowat ingepakt.)
En we waren er slechts kort na de middag, dus zo laat ook weer niet.

(Nu is het morgen mooi weer, en ik moet nog een en ander schilderen aan m'n huis. Dat zal eerst moeten, dus of ik er morgen aan toe kom is nog de vraag.)

Wim

wim ik weet niets van tijden en op hun webside staat ook niets en dan 3 uur in de auto zitten voor jan lul ben ik ook niet van plan. dan zal het voor een andere keer zijn denk ik, wel spijtig want wou anders graag afkomen :(

Nou Dirk,

voor mij is het slchts een kwartiertje, maar zelfs dat ben ik niet van plan.
Hier hebben we alle kranten er op na geslagen en er niets over gelezen.
Ik wacht wel tot het evenement in september. DAT staat namelijk WEL vermeld op de Minisail site.

Wim

Hallo Dirk en Wimg,
Jammer dat ik niet op jullie vraag over de tijden kon reageren maar ik was donderdag al op weg naar het Grasbroek. Informatie over Mini-sail classic.de zul je niet vinden op de site van Mini SAIL Ned. daar we een geheel zelfstandige organisatie zijn. Maar voor foto's van het afgelopen weekend kijk op de site van www.HMBC.nl
Volgende keer beter.
Groeten Imre

imre geeft niet hoor er zullen nog andere dagen zijn wanneer het wel eens goed uitkomt. en ik zie dat jullie je goed geamuzeert hebben dus wat wil je nog meer :D. mischien bij een volgende gelegenheid ;)

't Is jammer.
Ik heb de foto's gezien: schitterend!

Ik hoop begin september wel te komen, maar ik heb dat weekend al een aantal verplichtingen.

Wim

Wow dit een net een grap..:D maar wie deze boot gemaakt hebt respect! hoeveel tijd geld zal daar wel niet inzitten echt ongelooflijk vet! dat is niks vergeleken met wat ik als kind maakte op de bootjesclub..! succes verders en ik blijf deze volgen...

het is geen grap hoor :p maar ik moet helaas voor dit jaar stoppen met de bouw . vanwege het aanhoudende slechte weer kan ik niet meer buiten bouwen . en alle plankjes 1 voor 1 naar de garage dragen heb ik echt geen goesting in.

bij deze word de bouw verder gezet volgend jaar als het zonnetje weer komt piepen. voor een dikke 8 maanden te bouwen is het tog al goed opgeschoten. als ik er volgend jaar nog eens 6 maanden aan kan werken zal er niet meer veel overschieten om nog te bouwen :cool:

tot over een paar maanden dan maar dan volgt het vervolg van dit schip.

Tijd voor een klein tussendoor projectje?
Ik heb nog wel een setje tekeningen voor je van m'n 1 op 100 Marieje.
Kun je op de keukentafel bouwen ;)

Wim

hoi wim ik heb al 1 tussendoortje af het was een sampan bootje :-D
zal eens zien of ik de foto s ook op msn kan oplouden.
maar ik ben inderdaat bezig met de voorberijding van een winterproject waar ik waarschijnlijk volgende week mee start. het zal waarschijnlijk een dio worden van een oude 1700 scheepswerf met een spanten schip een pinas. kiel voor en achtersteven en een paar spanten + het vlak uitgetimmert.

maar voor dit schip ga ik in een winterslaap :sleeping:

:sleeping: nee het zal tog nog een maandje duren hoor.

maar ben wel hard bezig om mijn winterproject en het is een beetje uitgelopen :D zodra ik daar met de masten begin kan ik ook verder doen aan deze jongen . gelukkig eet hij geen brood en staat hij ook niet in de weg. nog ff gedult jongens

Back