Spam gemeld.
Mvg Johan
Mvg Johan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Zal ik maar als eerste een reactie geven op de meeting...
Persoonlijk vond ik het een geweldige dag. Het was de eerste keer dat ik bij MACH kwam, maar het zal niet de laatste keer zijn. Een ongelooflijke losse warme sfeer met meer mensen die ik ken die daar lid zijn zonder dat ik het wist...
Het veld op zich is even aanpassen. Met grote bakken toch wel ver heen en weer lopen en aan de rechterkant erg weinig plaats om te vliegen, maar uiteindelijk ging alles perfect. Trouwens toch wel bewonderenswaardig dat er op 1 club, op 1 veld, zoveel verschillende takken van de modelbouw worden beoefend.
Het was voor mij ook een speciale dag want heb na 32 jaar modelvliegen, mijn 2 allereerste sleepvluchten gemaakt met de Piper. Eerst met een 4 kg kist, daarna met een 9kg zware Minimoa... En alles ging PERFECT... Jippie !
MACH : bedankt voor de leuke dag. Filmpjes volgen ergens midden volgende week.
Groetjes,
Davy
hey michael, ik heb smorgens nog bij je gestaan samen met mijn vriendin. heb je nog wat met je piper formatie kunnen vliegen?
volgend jaar zal ik er zeker bij zijn, maar ik had dit jaar verplichtingen die ik niet kon afzeggen.
2F@st4U.:[BE]:.;2226467 zei:
Mooie foto's![]()