30 Juni - 1 Juli 2-12: Fly-in MVC Nederweert

Op 30 Juni en 1 Juli 2012 organiseert MVC Nederweert hun Fly-in.
Er mag met alles gevlogen worden van 11:00 tot 17:00. Kamperen is mogelijk.
Aanmelden gewenst via email op de website.

poster%20vliegshow%202012-01-04%20-%20fly-in.jpg

Het bestuur van MVC Nederweert neemt al meer dan 20 jaar deel aan het zgn. “Schwalmtal-overleg” dat altijd in november wordt gehouden. Tijdens dit overleg wordt in onderling overleg de data voor evenementen verdeeld in de regio Nordrhein-Westfalen (Duitsland) en Zuid-Nederland.
Tijdens laatste overleg op 19 november 2011 is de datum voor de fly-in in Nederweert vastgesteld op 30 juni en 1 juli. Omdat alle aanwezige en aangesloten verenigingen de onderling data weten houdt men rekening met elkaar. Dus het bestuur van MVC heeft wel degelijk in een vroegtijdig stadium rekening gehouden met andere verenigingen. Het enige wat er eventueel van gezegd kan worden is dat de datum misschien wat laat op de verschillende forums is gepubliceerd.
Maar veel Duitse en Nederlandse verenigingen zijn op de hoogte van de evenementenlijst van het Schwalmtal-overleg.

Bij serieus verzoek wil ik de totale lijst van dat overleg ook nog wel posten.

Zonde, ik had het altijd perfect naar m'n zin op Nederweert, maar die data...

Gisteren de knoop doorgehakt en ik ga met vrij grote zekerheid komen.
Kan er al van vrijdagavond gekampeerd worden ?

P.S. Moeten we ergens inschrijven ?

groetjes,

Davy

Hallo Davy,

Ten eerste mijn excuses voor mijn late antwoord.
Normaal kan er vanaf vrijdagavond al gekampeerd worden.
Aanmelding voor gebruik van Camping en BBQ (BBQ,10€ p.p.)kunnen voor 15 juni 2012 opgegeven worden bij tonlutgens@home.nl. Dit zal ook gelden voor het vliegen, zodat we een idee krijgen hoeveel mensen er komen.

Denk dat ik zondag ook kom buurten met wat vliegend spul.
Ik zie wel of het daar uitgepakt kan/mag worden....

Grt, Louis

Denk dat ik zondag ook kom buurten met wat vliegend spul.
Ik zie wel of het daar uitgepakt kan/mag worden....

Grt, Louis

Je bent beide dagen van harte welkom.
Buurten is prima, vliegen is beter. Iedereen die iets te vliegen meebrengt kan vliegen.
De weersverwachtingen zijn goed voor zaterdag en zondag.

Ik heb gisteren een mailtje gestuurd Ton Lutgens of er nog ruimte was voor 3 vliegers op zondag.
Voor de zekerheid toch ook hier maar even de vraag geplaatst

ik kom zondagmiddag even aanwaaien met mijn sbach 1,88cm en mijn trex 600 flybarless beide op elektro........ moet smorgens eerst naar de braderie met de vrouw.......

Heel goede dag gehad vandaag.
Een geweldige spectaculaire nachtshow van Thomas Nacken (und Freunden) van Ikarus Geilenkirchen met vuurwerk en pyrotechnisch spektakel, Gewoonweg super met veel enthousiaste toeschouwers.
Belooft zondag weer een super dag te worden.

Back