PH_AJH
Forum veteraan
Ik ben weer thuis. Robert nog niet denk ik, die stond 1km van het veld bij een praatpaal; de zorgvuldig gerepareerde waterslang was weer geknapt....
Het was een mooie wedstrijddag. Door het kleine klubje (12 piloten) maar liefst 8 rondes gevlogen.
In de middag begon het steviger te waaien maar de hele dag was er voor de goede zoekers volop thermiek te vinden. Wel erg verwaaid en snel een eind benedenwinds drijvend dus dat durfde niet iedereen aan.
In de uitslagen zijn de verschillen groter dan we gewend zijn; de nummers 1 tm 3 redelijk bij elkaar, de rest op grote afstand maar weer wel allemaal redelijk dicht op elkaar.
(ik heb mijn zoon met 0,3% verschil weten te kloppen; dat is niet echt een verschil meer....
)
Niemand heeft schade gevlogen en de EON's gingen weer hardstikke goed.
Superdagje, al met al.
Uitslag onder voorbehoud:
1. Adrie van Brouwershaven (Pike Perfection) 100%
2, Lyckele Govers (Superstarlight) 97,5%
3. Herman van Dievelaar (Supra) 88,3%
4. Arjan Harmans (Reichard Cirrus) 80,9%
5. Ronan van Langen (E-light) 80, 6%
6. Christian Seibel (D) (Explorer 4.0) 79,1%
7. Sander Lelie (Eon) 71,1%
8. Eric Velthuizen (EON) 68,4%
9. Wim Hanssens (Thermal Instinct) 61,6%
10. Frans Dof (Gracia) 52,4%
11. Ton Reinten (Pulsar) 52,2%
12. Pieter Douma (Medusa) 50,7%
Het was een mooie wedstrijddag. Door het kleine klubje (12 piloten) maar liefst 8 rondes gevlogen.
In de middag begon het steviger te waaien maar de hele dag was er voor de goede zoekers volop thermiek te vinden. Wel erg verwaaid en snel een eind benedenwinds drijvend dus dat durfde niet iedereen aan.
In de uitslagen zijn de verschillen groter dan we gewend zijn; de nummers 1 tm 3 redelijk bij elkaar, de rest op grote afstand maar weer wel allemaal redelijk dicht op elkaar.
(ik heb mijn zoon met 0,3% verschil weten te kloppen; dat is niet echt een verschil meer....

Niemand heeft schade gevlogen en de EON's gingen weer hardstikke goed.
Superdagje, al met al.
Uitslag onder voorbehoud:
1. Adrie van Brouwershaven (Pike Perfection) 100%
2, Lyckele Govers (Superstarlight) 97,5%
3. Herman van Dievelaar (Supra) 88,3%
4. Arjan Harmans (Reichard Cirrus) 80,9%
5. Ronan van Langen (E-light) 80, 6%
6. Christian Seibel (D) (Explorer 4.0) 79,1%
7. Sander Lelie (Eon) 71,1%
8. Eric Velthuizen (EON) 68,4%
9. Wim Hanssens (Thermal Instinct) 61,6%
10. Frans Dof (Gracia) 52,4%