30 juni vrijrijden op de MACH in Heemstede voor de race fans

• Topicstarter Topicstarter cher
  • Startdatum Startdatum
C

cher

Guest
Zaterdagavond 30 juni vanaf 17:00 uur is het weer mogelijk om op de Mach in Heemstede te rijden met je elekro onroad auto
Dus wil je eens op een echt RC cicuit rijden ipv op een parkeerplaats dan is dit de mogelijkheid
De baan is open vanaf 17:00 tot 23:00 uur. Kosten 5,00 euro voor alleen de rijders
Neem gerust je vrienden,familie mee en laat zien hoe snel je bent.

De kantine is open .

http://www.rcspeedworld.nl/downloads/Vrijrijden2007.pdf

Betekent dit dat de ZAC 19T klasse is opgeslipts in de 27T en de 17T? En met welke 17T motor gaan we dan rijden?
Groeten Victor

Volgens mij is dit een andere klassen niet de club wedstrijd van de mach

Hallo Victor dit heeft niets met de ZAC te maken het zal plaats vinden op zaterdag avonden als de zac niet is

groetjes

Deze oude z*k(43 jr) heeft zich aangemeld om in ieder geval minstens 2 keer de sfeer te komen proeven.
Vroeger alleen op grote asfalt parkeerplaatsen geraced met jongens uit de buurt, maar dan wel volgas.
Dus alleen maar vierwieldriftend door de bochten.
Kostte wel een setje (soft)banden in de maand.
Toyota Celica en later de Datsn 280ZX. Toen onze speelgoedboer z'n sidecars ging opruimen voor 40 gulden hebben we een half een eenheidsklasse hierin gehad. Geen andere tuning dan de 540 motor en kogellagers.
Als ik nu zie wat ze nu opbrengen, had ik hun restanten toch maar beter bewaard!!

Hans

cher zei:
Vanaf april willen wij weer gaan rijden (onroad electro) op het circuit van de MACH in Heemstede bij deze willen wij kijken of er genoeg belangstelling is om eens in de maand op zaterdagavond een wedstrijd te gaan organiseren voor niet wedstrijdrijders in verschillende klasse bv 27 turns,17turns en sneller.
Indien er voldoende belangstelling is voor deTamiya Suziki Sswift dan willen wij deze klasse ook gaan starten
Dus voor alle recreatierijders is dit de mogelijheid om eens op een echt circuit te strijden
Indien er ook animo van de wedstrijdrijders is dan is er een mogelijkheid om ook deze rijders te laten rijden, mits zij zich ook in willen zetten om de recreatierijders te helpen
op deze avonden.
Heeft dit je interesse gewekt mail dan naar vrijrijden@smartserv.nl dan houden we je op de hoogte.

Wie is we ?
Wie vallen onder "Niet wedstrijdrijders "?
Transponders ?
Is dit eerder gedaan ?

Hallo Oscar,

We zijn RC-Speedworld samen met de Mach
Onder wedstrijdrijders verstaan wij de rijders die ook de NK's rijden.
PT Transponders kunnen worden gebruikt en voor de wedstrijden zijn er ook normale transponder beschikbaar.
Vorig seizoen hebben we dit voor het eerst gedaan en met groot succes de belangstelling was groot waarbij ca 30-35 man (vrouwen opa's en jeugd) per
avond hun rondjes konden rijden .
Daarom gaan we dit jaar hiermee door en willen wij buiten de normale vrijrijden avonden ook een aantal competitieavonden organiseren met aan het eind
van een competitie avond een herinnering voor de beste rijders
Aan het eind van het seizoen worden er dan ook bekers uitgereikt voor de beste rijders.
Deze competitie gaan we ook doen omdat er waarschijnlijk geen Tamiyadays meer worden georganiseerd.
Dus daarom doen we ook een Suzuki Swiftcup en een TT-01 cup (voor de beginners)

groetjes Cher

Is er al iets meer bekend over de Klasse's?

Ik zie nu suzuki klasse en TT-01 klasse.
Komen er nog klasse zoals: modified, 19T/17T klasse?

Hallo Sjors

Er komen 5 klasses

a. Suzuki swift
b. TT-01/TA-05 27 turns
c. 17 turns LRP motor
d. modified (alle motoren ook brushless)
e. 2 wiel drive
Morgen zijn de data's bekend (waarschijnlijk 3 vrijrijden avonden en 4 wedstrijd avonden)

groetjes Cher

hoi cher,

Als eigenaar van een TT01 met kogellagers maar verder geheel standaard vraag ik me af of je dan meekomt. En hoe zit dat met banden, zijn daar nog aanbevelingen voor? En is een sanyo accu 1700 goed genoeg???
I'm just a beginner...
Ben vorig jaar een keertje op zo'n vrijrijder avond geweest, was wel leuk!

Hallo Gose
tuurlijk kan je meedoen snelle jongens rijden wel met andere accu's maar daar gaat het toch niet om
het gaat om de fun en de mogelijkheid om iedereen een gezelliige avond te laten hebben dus gewoon meedoen
Schrijf je wel even in via vrijrijden@smartserv.nl want dan hou ik iedereen op de hoogte via mail en weet ik ook hoeveel
rijders er komen en in welke klasse want als er meer dan 80 rijders zijn moet ik er een stop op zetten en tot nu toe zit ik al rond de 45 rijders

groetjes Cher

Mag er in de tamiya suzuki swift klasse ook meegereden worden met de mini ?

Hallo Moon

Je mag meedoen met je mini
We willen dat een ieder die wil rijden ook de mogelijkheid heeft om dit te doen
In de eerste plaats gaat het om het plezier en de gezelligheid
Mocht je mee willen doen schrijf je dan wel in vrijrijden@smartserv.nl

Hoi Cher,

Is het de bedoeling dat je in de TT01 klasse met de standaard tamiya motor meedoet (die is toch 27 turns?) of mag je ook andere zoals bv de sport tuned motor?
ps heb niet de illusie dat ik ga winnen hoor, maar voor een nitwit is die hele rc wereld nog zo duister :P .
Misschien toch maar zo'n Swift kopen is lekker standaard. :lol: :lol:

Zaterdagavond is het zover dan gaan we weer van start met de SMAC avonden op de Mach in heemstede
Vanaf 17:00 uur mag je rijden wil je je accu's eerder laden dan is dat geen probleem vanaf 16:00 uur is dat mogelijk
Dus kom is lekker rijden en en ga de strijd aan op een echt race circuit.
Voor diegene die het eens willen proberen en geen eigen auto hebben staan er 2 auto's beschikbaar.
Op deze avonden mag er alleen met electro auto's gereden worden.

Wil je meedoen met de SMAC bokaal dan kan je je ook nog inschrijven op zaterdagavond.
Vrijrijden

Gisteravond gereden, en ik moet zeggen het was een lekker sfeertje en goed geregeld met de verschillende klassen, al hadden sommigen wel eens moeite met het interpreteren van de wijzers van de klok :P .

Grtz

En hoe zit het met de TT01 rijders die met een snellere motor rijden bijvoorbeeld met een 15x3 of sneller en die meer Hop Hups op hun auto hebben zitten dan alleen de lagers? Er zijn namelijk aardig wat TT01 rijders die hun auto fors hebben ge Pimpt... :oops:

Aanstaande zaterdag 5 mei is het dan zover dan zal de eerste wedstrijd van de SMAC cup gereden worden
wil je nog meedoen schrijf je dan in via vrijrijden@smartserv.nl en geef aan welke klasse en welke frequentie en
evetueel je persoonlijke transponder. We starten met de wedstrijd om 18.30 uur je moet om 17.30 uur aanweig zijn

Back