300a esc ??? en Brushless sensored???

Hallo iedereen ik was aan het zoeken op IE en toen kwam ik dit tegen, een regelaar met deze specs:





300A ESC Speed Controller for 1/10/12/18 RC Car
  • Brust Forward 300A and Brust Reverse 150A High powerful and easy to accelerate
  • All components meet international safely regulations in high reliable quality
  • Designed with 2nd generation of setting up for easy operation
  • Self-detecting for malfuncations for better stable performance
  • Design meets Environment protection, good for user's health
  • Linear design and stop automatically if no signal receivce safe for using
  • Operating system : Forward, reverse, and brake operations are all liner
  • Power requirement : Nicd battery 6~7 cells (7.2-8.4V)
  • PWM frequency : 1.5KHZ (fixed)
  • Setting : built-in EEPROM
  • Current capacity (FET rating) : Forward = 90A, Reverse = 45A
  • Case size : 34*34*24mm (excluding protruding parts)
  • Silicon cord gauge size : AWG14 equivalent
  • Weight : 45g (including connectors and switches)
  • Nicd battery 6~7 cells (7.2~8.4V)
  • BEC voltage : 6.0V
Maar tot hoeveel turs zou deze dan kunnen?
Ps dit regelaartje kost maar 11 eurie vandaar dus.

Gr Tim

LINKJE: 300A ESC Speed Controller for 1/10/12/18 RC Car Truck - USD$14.99 : EC POWER HOBBIES CITY, RC Radio Control Accessories Lipo Charger ESC Online Shopping Forum



Ik kwam ook nog een setje tegen dat me wel wat leek :
EC POWER ECSPEED SENSORED BRUSHLESS 3 in 1 COMBO 60A-SR + 5.5T [ECSPEED 60A-SR + 5.5T] - USD$119.00 : EC POWER HOBBIES CITY, RC Radio Control Accessories Lipo Charger ESC Online Shopping Forum
Is hier meer informatie over bekend?
 
Laatst bewerkt:
Een linkje zou wel handig zijn ja...

Maar dat is 300A burst, daar wel ff op letten. En hij zal ook gewoon op NiMh accus runnen hoor...
 

Het spul van hun schijnt 3x niks te zijn heb ik gelezen. En je gelooft toch zelf niet dat door die Tamiya stekkers pieken van 300A kunnen gaan? :lol:

En hoeveel turns ze aan kunnen staat er idd niet bij. Even mailen zou ik zeggen
 
Zo te zien is dat een ezrun regelaar met een andere sticker.
Ik heb btw gewoon goede ervaring met ecpower, ik gebruik lippos van hen en rij zelf met een 150A regelaar
 
Zo te zien is dat een ezrun regelaar met een andere sticker.
Ik heb btw gewoon goede ervaring met ecpower, ik gebruik lippos van hen en rij zelf met een 150A regelaar

Welke LiPo's (mAh, C waarde etc.) gebruik je en in welke auto? :)
 
Doe eens goed lezen:

specification.png


  • Operating system : Forward, reverse, and brake operations are all liner
  • Power requirement : Nicd battery 6~7 cells (7.2-8.4V)
  • PWM frequency : 1.5KHZ (fixed)
  • Setting : built-in EEPROM
  • Current capacity (FET rating) : Forward = 90A, Reverse = 45A
  • Case size : 34*34*24mm (excluding protruding parts)
  • Silicon cord gauge size : AWG14 equivalent
  • Weight : 45g (including connectors and switches)
  • Nicd battery 6~7 cells (7.2~8.4V)
  • BEC voltage : 6.0V
 
Zal wel iets van 4.5 of 5.5 minimaal zijn. De GM is 120A en die kan 3.5 aan.

Naast dat is het ook maar niet hoe je hem gaat belasten met je tandwielen en de grootte van het wiel.
 
Welke LiPo's (mAh, C waarde etc.) gebruik je en in welke auto?

ik gebruik de 4350mAh lipo's 30C 7,4v gold hard case. Ze worden gebruikt in een Emaxx met de ezrun 150A en een 2350kv motor.

Ze worden handwarm net als de intellects die ik gebruik (5100mAh 25C).

imo prima lipos voor recreatief gebruik.
 
Toevallig heb ik de Brushed regelaar die in de 1e post beschreven werd.

Prima ding voor in mn swift, start mooi op en je hoeft niks in te stellen.
Ik zou er echter geen dikke brushed motoren aanhangen.. je kan het altijd testen voor dat geld, zolang hij niet wegfikt werkt het ;)
 
Back
Top