@ Léon,
Mijn grote dank voor deze upload op youtube
Zoals ik daar ook al vermelde, is de servo nu beter gecalibreerd en gaat die niet meer zo heen en weer !
Dit was nog niet gedaan, voor deze opname plaats vond.
Dit komt met name, doordat de nu gebruikte motor teveel toeren maakt.
Waardoor ik hem teveel moet afknijpen op zijn vermogen.
Maar...
Ik heb vandaag de juiste motor binnen gekregen, deze draait op 6V 20/RPM !
Dit is precies een mooie snelheid, voor deze aansturing.
Als deze is gemonteerd, zal het nog beter gaan lopen.
Daar ik nu het volle vermogen kan benutten van de motor.
Er moet alleen een verloop-bus worden gemaakt, van 3mm naar 6mm.
Ook zal de bevestiging aangepast moeten worden...
@ Geert,
Bedankt voor je positieve reactie
@ Armando,
Deze schottel-aandrijving komt uiteindelijk in die Waterbakfiets (container duwbak)!
Er zullen nog 2 Schottels gaan volgen, die dan voor de Arion worden gebruikt.
De Waterbakfiets is er met name voor de servo test.
Daar er in werkelijkheid ook maar één schottel wordt gebruikt als hoofd-aandrijving, leek mij dit de juiste keuze.
Wat er in de kop gaat komen als extra aandrijving, is nog even afzien.
In de 1:1 zit er een Z-Drive in, die men laat zakken indien die nodig is.
Zelf zat ik meer te denekn aan een stuurrooster, of een 4-kanaals boegschroef.
Mijn grote dank voor deze upload op youtube

Zoals ik daar ook al vermelde, is de servo nu beter gecalibreerd en gaat die niet meer zo heen en weer !
Dit was nog niet gedaan, voor deze opname plaats vond.
Dit komt met name, doordat de nu gebruikte motor teveel toeren maakt.
Waardoor ik hem teveel moet afknijpen op zijn vermogen.
Maar...
Ik heb vandaag de juiste motor binnen gekregen, deze draait op 6V 20/RPM !
Dit is precies een mooie snelheid, voor deze aansturing.
Als deze is gemonteerd, zal het nog beter gaan lopen.
Daar ik nu het volle vermogen kan benutten van de motor.
Er moet alleen een verloop-bus worden gemaakt, van 3mm naar 6mm.
Ook zal de bevestiging aangepast moeten worden...
@ Geert,
Bedankt voor je positieve reactie

@ Armando,
Deze schottel-aandrijving komt uiteindelijk in die Waterbakfiets (container duwbak)!
Er zullen nog 2 Schottels gaan volgen, die dan voor de Arion worden gebruikt.
De Waterbakfiets is er met name voor de servo test.
Daar er in werkelijkheid ook maar één schottel wordt gebruikt als hoofd-aandrijving, leek mij dit de juiste keuze.
Wat er in de kop gaat komen als extra aandrijving, is nog even afzien.
In de 1:1 zit er een Z-Drive in, die men laat zakken indien die nodig is.
Zelf zat ik meer te denekn aan een stuurrooster, of een 4-kanaals boegschroef.