Al een paar weken liggen de CY 393 stubz bij mij thuis en ik had nog geen tijd gehad ze op mijn heli te monteren en te vliegen.
Vandaag vrij van studeren en met het fijne weer zag ik mijn kans.
Meteen viel me op hoe groot dat ze wel niet zijn
Ik heb gevlogen met de stock trex 500 paddles, de witte carbon paddles, de ESP paddles en nu dus de CY393.
De CY393 zijn iets zwaarder t.o.v de ESP paddles, maar ook groter.
Bij het opstijgen en hoveren merkte ik dat ze heeel erg stabiel zijn. stabieler nog dan de witte carbon blaadjes.
Daarna wat flips geprobeerd en Oh mijn god wat flipt hij nu snel. Op mijn oude swash settings ging de heli 1x hele flip rond zonder veel hoogte te verliezen. (zonder te corrigeren met pitch)
Snel de swash maar iets minder gevoelig gezet maar evengoed nu een snelle flip rate dan mogelijk was met de ESP paddles.
Ze kosten wel wat: Midland Helicopters Ltd Blades_Radix (38,99 UK pounds)
Wilde eerst naar flybarless gaan maar nu wil ik nooit meer iets anders.
CY
-Paul
Vandaag vrij van studeren en met het fijne weer zag ik mijn kans.
Meteen viel me op hoe groot dat ze wel niet zijn


Ik heb gevlogen met de stock trex 500 paddles, de witte carbon paddles, de ESP paddles en nu dus de CY393.
De CY393 zijn iets zwaarder t.o.v de ESP paddles, maar ook groter.
Bij het opstijgen en hoveren merkte ik dat ze heeel erg stabiel zijn. stabieler nog dan de witte carbon blaadjes.
Daarna wat flips geprobeerd en Oh mijn god wat flipt hij nu snel. Op mijn oude swash settings ging de heli 1x hele flip rond zonder veel hoogte te verliezen. (zonder te corrigeren met pitch)
Snel de swash maar iets minder gevoelig gezet maar evengoed nu een snelle flip rate dan mogelijk was met de ESP paddles.
Ze kosten wel wat: Midland Helicopters Ltd Blades_Radix (38,99 UK pounds)
Wilde eerst naar flybarless gaan maar nu wil ik nooit meer iets anders.


-Paul
