3D College indoor event is terug op 11 februari 2007

Donatas in de eerste ronde Freestyle.

[/media]

Benoit Dierickx in de eerste ronde Freestyle

[/media]

Heb ook een poging gedaan om de Freestyle van Matthieu Tremerie te volgen...niet echt gelukt :wink: spektakel gegarandeerd!

[/media]

Gr Gaaaz

Laatst bewerkt door een moderator:
Was een leuke dag, 18 deelnemers in de SPORT klasse, alleen helaas maar 2 wedstrijdronden (waarvan 1 schrapronde).
... En (in tegenstelling tot F3P NL) procententelling i.p.v. puntentelling...

Uitslag:

1e Arnaud Bourdaire (met de nieuwe Donuts Models SATURN dubbeldekker)
2e Koen Splinter
3e (weet ik effe niet meer) :oops:
4e Rick v.d. Sloot
6e Jeroen van Gog
14e Marcel van Raak

Beide ronden werden door Arnaud gewonnen (1e ronde 190, 2e ronde 180 punten), Jeroen werd eerste ronde 2e met 172,33 punten en ik 3e met 169 punten.
Tweede ronde werd ik 2e met 172 punten.
Doordat Arnaud's 2e ronde minder was dan zijn 1e had ik die ronde iets van 95% van de winnaar en werd ik 2e overall en Jeroen 6e, ondanks het feit dat Jeroen met 172,33 punten (zijn 1e ronde) qua punten (op de winnaar na) de beste ronde heeft gevlogen.
Met F3P NL regels (punten ipv procenten) zou Jeroen de 2e plaats (immers beste ronde 172,33) en ik de 3e plaats (172,00 punten) gehaald hebben.

Marcel deed als enige Ollander mee in de AM en zijn AM zag er prima uit, hele leuke muziek!

Anyway, Holland 2e, 4e, 6e en 14e prima! :D

Inderdaad prima vliegwerk van de nederlanders, vooral de manier waarop met een carbon prop 2 strepen werden getattoeëerd op het voorhoofd van (ik dacht) de heer Van Raak (what's in a name) vond ik schitterend!!! Nu nog een muziekje uit Hellraiser ofzo erbij en je hebt een topklasse aeromusical! Winst gegarandeerd :squarewink:

Gr Gaaaz

Heb ik iets gemist...
klein engels reportje:
I think we can call the indoor event edition 2007 a succes again! Many pilots showed there top skills in pattern and Freestyle! Some of the best indoor pilots of the world came to Aalst to join our competition. Donatas made a 1900km trip and showed he's one of the greatest! Benoît showed his SUPER level of indoor skills just like usual, also Sam Pets showed us he's still getting better and better! I think we can be proud on the level of our Belgian pilots! The dutch team was a little bit smaller then last year but they were totally going for it in the sport class, and showed some nice results! I hope everybody enjoyed the day like we did and we hope to see you all on next year's edition.

Back