3D filmpje...

Ongeloofelijk.. Dat ie zo iets nog onder controle kan houden ;) Wel waanzinnig om te zien hoor......

Kan die nou gewoon vreselijk goed vliegen, of heeft hij veel geluk?/??
Volgens mij wel een beetje van allebei....
Marco.

Dat is nou zo als zij zeggen "pushing luck"...

Elk normaal mens zal in zo'n geval een hartverzakking krijgen! :o

Elwin zei:
Dat is nou zo als zij zeggen "pushing luck"...

Elk normaal mens zal in zo'n geval een hartverzakking krijgen! :o

Ik moet wel toegeven dat dat mannetje met de zender erg cooltjes reageerd ja. De omstanders reageren heftiger...

Ik zou me doodschrikken :?

Marco.

op het moment dat het mannetje met de zender zijn "cool" even verliest is het afgelopen met het helietje.

paniek is dodelijk.

op het moment dat het mannetje met de zender zijn "cool" even verliest is het afgelopen met het helietje.

paniek is dodelijk.

Das waar.
Ik denk dat ik ook even wacht met mijn luck zo te pushen... :wink:

gerard_nl zei:

paniek is dodelijk.

Even Offtopic,

Precies.... En daarom doe ik er nog maar even niet aan beginnen, al zou ik het wel heel graag willen...

En weer terug ontoppic,

Zijn er mensen hier die qua vliegkunsten een beetje in de buurt komen van deze kunstenaar?

Marco.

Marijn79 zei:
Kunnen jullie dit niet ofzo? :wink:

Marijn

Dit is zoals het bij een beginner uit kan zien als hij het op eigen houtje gaat uitproberen. 8)

Ik heb gedurende het filmje maar ongeveer 5% van de tijd kunnen zien in welke stand die heli zich bevond. Volgens mij de piloot zelf ook.
Dit soort vliegen lijkt op wat vroeger het Panic-team deed met hun dubbeldekkers, die wisten meestal ook niet meer hoe hun modellen in de lucht hingen.

:offtopic:
Tjesus wat hebben die amerikanen toch altijd voor een rare woorden, ik hoor regelmatig beep en tuut en dan weer ftuut. Ik heb jaren voor ze gewerkt maar die woorden ken ik toch nog niet.

Jorrit, effe oefenen, dan kun jij dit straks toch :P ook?

Maare, ik blijf wel even kijken vanuit het clubhuis..

I talked (msn) to one of the guys who witnessed this specific flight live (a friend of Chris, the one who is flying). He said that the intention was to bail out the maneuver with more distance between terra firma and the heli :-) So Chris was lucky here.

theo, veel van het in het fimpje gevlogen dingen zijn (geloof het of niet) betaande figuren van 3d heli vlucht.

john (hierboven) vliegt een heel eind als die amerikaan en ik hoop dat ook te gaan doen, het ziet er ongecontroleerd en spectaculair uit maar de werkelijkheid is dat als je maar een anderhalve seconde geen totale controle hebt over wat je uit aan het voeren bent.............pats.
en dat boeit me.

Nou, ik vind het knap hoor.... Ik neem aan dat je hier wel wat jaartjes voor aan het trainen bent....

In ieder geval veel succes er mee, en doe voorzichtig :P

Marco.

Moet ik toch nog eventjes doorgaan met oefenen....
Maar de afgelopen keer was het heel eventjes hetzelfde beeld. Alleen weet ik niet meer hoe dat kwam. Was kort maar zeer hevig..... :wink:

Weer zo'n gaaf filmpje waar je helemaal jalours op wordt. Hoe doe je dit in hemelsnaam. Ik zou van de meeste stunts niet eens weten hoe je moet sturen. Maar goed vooral zo laag gaan dat het zand omhoog komt dat is wel heel extreem (en goed voor je lagers :wink: ). ik blijf nog wel een aantal maandjes die rondjes en 8tjes oefenen hoor :cry: :cry: .

Maar wil je meer kijk dan een op een draadje dat ik enkele maanden geleden al eens heb gestart.

http://www.modelbouwforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=3576&highlight=video+helicopter

Gr Remco

nou, dat vraag ik me dus af, 'k weet dus niet hoe je een heli bestuurd maar 'k begrijp al niet hoe die dingen op z'n kop blijven vliegen, kan iemand dat uitleggen?

Back