Er zijn er in Nederland ook 'n paar die die kunnen, en dan bedoel ik ook financieel. (lees met behulp van Sponsors). Van mij mag dat dan ook, geen enkel probleem. Maar jan met de pet die dit ook wil met z'n Raptor, Millenium, Fury of Vario kan wel eens bedrogen uit de hoek komen!!
ik ben een jan met de pet, en ja het kan prima zonder sponsors.
in feite vliegt 3/4 van de 3dvliegers zonder sponsor en dat handjevol wat wel gesponsordword,denk niet dat die complete helis krijgen als ze hem pletten,hooguit onderdelen tegen kostprijs ofzo.
Begrijp me goed, neem niet te veel risico met die out off the box heli's, het kan lang goed gaan tot op dat moment dat er toch teveel werd gevergt van dat eene stuur heveltje. Het resultaat kent men, en de oorzaak is noot meer te achterhalen!
juist de raptors staan werelwijd bekend over hun uitstekende (3d) prestaties "out the box" absoluut geen upgrades nodig.
het is wel zo dat je erg zorgvuldig je heli moet controlerenvoor en na de vlucht maar dat zou ik met een schaalheli dito hetzelfde doen.
Doe wat je kan en steeds een sukje beter en meer, maar forceer je kunnen niet dan blijft het langer heel.
absoluut een prima advies ! :wink: