3D Masters 2008

3D Masters 2008 bezoekers

Zoals Lazerbeak / Tjerk al aangaf was 3DM 2007 verslavend.
Ik ga dit jaar ook weer definitief daar weer wat pondjes kwijtraken :-)

Vorig jaar was super gezellig met zo'n grote groep.
Wie gaat er dit jaar als supporter?
En wie als piloot?

Piloten:
- Michiel Slegers
- Jurien Saelens
- Jonas Schelpe

Supporters:
- Tjerk Verbraaken
- Walter Robijns
- Matthijs Knippenberg
- Marcel van Raak
- Lauren Thomas?
- Bas de Groot?
- Taco Verdonschot?

Laatst bewerkt:
Ik heb wel zin om dit jaar weer te gaan, het was vorig jaar supergezellig. Ik weet alleen niet of ik dit jaar het geld er wel voor over heb.

Voor de mensen die niet precies weten wat het is, wat er te doen is en waarom je écht mee zou moeten gaan... (zoals ik)..
Een korte uitleg/samenvatting/review?

Bedankt!

IK GA MEE!!!

Als iemand wat regelt qua hotel of wat dan ook, count me in!
En als ik wat kan doen, laat het dan gelijk ook even horen. Ik heb geen idee hoe het allemaal gaat.
Ben nog nooit verder als duitsland geweest (Dortmund), heb nog nooit in een hotel geslapen en heb nog nooit in een vliegtuig gezeten! Dus dit wordt de trip van mijn leven!

Groet,
Tjerk ;)

@ Hubris
3Dmasters is een soort van WK voor 3D heli's. www.3dmasters.org.uk. Als je vaak 3D filmpjes kijkt is dit eigelijk DE aanrader, want hier is alles echt, en dichtbij. Je kan de brandstof ruiken, je helden aanspreken etc etc. Alleen is het eten niet zo geweldig ;-)

Ik doe niet anders (zo ongeveer) dan hele dagen 3D filmpjes kijken. Mijn vraag was eigenlijk meer in de richting van die van Lazerbeak bedoeld;
Als er vorig jaar een hele groep is gegaan, dan zal er waarschijnlijk van alles geregeld zijn qua overnachting, vervoer, etc etc. Is dat gezamelijk gegaan en zo ja, wie regelt dat dit jaar? ;)

Als het geld er is, dan is de interesse hier in ieder geval geen probleem! :D

Vorig jaar heeft de eerste die het geregeld heeft de vlucht en hotel doorgeven. We konden met zn allen netaan in 1 auto, alleen Nando en vader reden in een eigen gehuurde.

2008

Hallo allemaal,
Voor degenen die er nog niet heen zijn gegaan, zeker doen!
Het is erg gaaf om de beste 3D piloten te zien vliegen.

Zelf heb ik besloten om dit jaar niet mee te doen. Dat komt voornamelijk door de eindexamens die ik moet doen. Maar verder:
-Het weer (2 van de 3 keer heb ik bijna niet kunnen vliegen vanwege het weer)
-De datum is erg onhandig ivm de 50ste verjaardag van mn vader
-Afgelopen twee maanden niet heel veel gevlogen door technische "pech"
-F3C EK in Frankrijk

Na drie keer mee te hebben gedaan wil ik me meer "concentreren" op de meetings/wedstrijden in Nederland en Belgie.
Ik hoop ook een of meerdere 3DX wedstrijden in Italie ofzo mee te doen (www.fly3dx.com).

Veel succes voor de piloten die mee gaan doen!!
Groeten
Nando

Jeetje Nando schokkerend nieuws, niet grappig!
Erg jammer, maar kan je beslissing begrijpen!
Wat zijn je examens laat trouwens :S Die van mij vallen eind mei..

Volgendjaar zien we je weer toch?
Ik had je graag Nederlands trots zien hooghouden, wie moet het dan doen?

Groet,
Tjerk ;)

Michiel Slegers gaat mee doen in de Expert klasse !!!!!!
Misshien doet John Vuhgts dit jaar wel mee. Maar ik denk dat hij ook tijd probleem heeft.

Er is niets echt centraal geregeld.
Er werden meer afspraken gemaakt via dit forum.
Dit draadje kan hiervoor goed gebruikt worden.

Vorig jaar zaten de meeste in dit hotel: http://www.hotels-northampton.com/
Ongeveer 60 euro per nacht.
Sommige vlogen met EasyJet er heen en huurden gezamelijk een auto.
Je moet dan donderdag aankomen en maandag vertrekken omdat er vrijdag vroeg en zondag laat geen vluchten gingen.
Dus:
4x 60,- (hotel)
90,- (vlucht (geloof ik)
40,- 3D Masters tickets (geen idee hoeveel ookal weer)
120,- (Auto huur met 4 personen over 4 dagen= 30 pp (ik gok maar wat))
---------------------------------------------------------------------
400,-
+ eten en dergelijke

Ikzelf reed door de tunnel in Calais met de auto zodat ik daar mijn eigen vervoer had.
De tunnel is overigens niet snel aantrekkelijk.
Ik meen dat heen en terug 270,- was.
Dus brandstofkosten er bij en vliegen is goedkoper voor de meesten.
Ik koos er wel voor omdat ik een leasebak heb en zelfs geen brandstofkosten in het buitenland. Daarnaast kon ik hiermee 2 overnachtingen besparen.
Matthijs moest ook op maandag weer werken.

2x 60,- (hotel)
270/3 (tunnel met 3 man = 90 pp)
40,- 3D Masteres tickets (geen idee hoeveel ookal weer)
VEEEEEL rijden
-----------------------------------------------------
250,-

Laatst bewerkt:
Heeey allemaal,

Ik wou even horen wie er allemaal zeker probeert in te geraken dit jaar.
Ik heb al zeker mijn entry formulieren ingedient.

Waarschijnlijk zal jurrien dit ook al wel gedaan hebben.
Van de rest ben ik niet echt op de hoogte.
Ik vind wel jammer dat nando niet mee doet.

Maar ja dat is zijn keuze.
Ik hoop dat de andere in de loop van de week hier ook posten ofze mee doen of niet.

Groetjes Jonas

Hi Jonas,

Ik heb me inderdaad ook weer ingeschreven. Leuk dat Michiel ook gaat meedoen, spijtig idd dat Nando beslist om niet mee te gaan. Maar we zien elkaar wel op de funfly meetings.

Vrijdag -en zaterdagavond op het "oefenveld", daar zie je meestal de mooiste dingen.

Jurrien.

Dit jaar wil ik toch wel weer gaan kijken!

Mocht er iemand met de auto die kant op gaan en nog plaats over hebben dan houd ik me aanbevolen ;-)

Groeten,
Marcel

Hoi allemaal!

Zoals Walter al heeft aangekondigd hoop ik dit jaar mee te doen!
Ik heb in iig afgelopen zondag 2,5uur na opening van de inschrijving ingeschreven dus dat moet goedkomen!

Ik ga met de auto, hoe ik over het water ga raken moet ik nog even kijken, maar dat komt goed! Voor diegene die geen materiaal mee hoeven te nemen adviseer ik met het vliegtuig (Easyjet, London Luton) te gaan en met zijn alleen iets regelen voor een huurauto. Dat is de makkelijkste manier en ook goed betaalbaar als je met voldoende personen bent. Het hotel dat Walter noemde ga ik ook dit jaar weer bezoeken, het is niets bijzonders maar je kan er goed slapen :-)

Zo te zien is er weer genoeg animo, dus met de gezelligheid komt het wel goed! Ik zie jullie wel gedurende het seizoen!

Greetz,

Michiel.

Wie gaan er nu allemaal met de auto en wie met het vliegtuig?
Zou zelf graag met het vliegtuig gaan. 4 nachten hotel en weer naar huis.

Is er misschien iemand die zich vrijwillig voorstelt om de vliegreis en hotelboeking te regelen?
Dacht gehoord te hebben dat dat vorig jaar ook zo ging. Ik heb zelf geen idee hoe het allemaal gaat.

Als we nu eens wisten wie allemaal gaan valt er onderling ook makkelijker wat af te spreken. Kunnen we niet in de eerste post een lijst maken Walter? Of heeft dat geen zin?

Groet,
Tjerk ;)

Laatst bewerkt:
Iedereen heeft vorig jaar ook zelf alles geboekt.
Het is ook alleen maar lastig om geamelijk iets te regelen met geld overmaken naar elkaar en dergelijke.

Ik heb de eerste post aangepast met een lijst, goed idee !!

@Marcel,
Waarschijnlijk heb ik nog wel een plaatsje over in de auto.
Maar ik moet nog navragen wie op onze club allemaal mee gaan.
Tot nu toe in mijn auto:
- Walter (ik dus)
- Matthijs Knippenberg
- Jan robijns (misschien, maar niet waarschijnlijk)

Laatst bewerkt:
Mij mag je ook even als mogelijk supporter toevoegen;

Taco Verdonschot ?

Dit ligt nog even aan mijn wederhelft die ook iets te zeggen heeft over de indeling van mijn vakantie ;)

Back