3D Masters 2008

attachment.php

Michiel Rocks!

Jurrien 15e, dat is minder.

Flight to music, Michiel

221 - Michiel Slegers

Tornado power!!!

high up start, steady and sure.. music is speeding up....
no low stuff yet....
there is good control here, not just stick banging.

Not sure about the timing overall, it is well timed in some places but not in others.

well timed pitch pumps... with auto at the end...

attachment.php

Michiel in de Fly-off en Jurien een 3de plaats in de FreeStyle ronde. Super gedaan door de Boys.

Wel opvallend dat er zeer wisselend gescoord wordt, alleen de top 2 voor de Fly off hebben alle rondes in de top 5 gestaan. Wordt dus nog spannend hoe de eind-uitslag wordt, vooral voor plek 3 t/m 5. Go Michiel.

Rick

Ik zit nog bij te komen op het vliegveld van de 3DM, dat was zeker een leuk weekeinde. wrobijns en de rest zijn er nog dus die zullen later nog wel hun reactie geven ;)

(P.s. nog bedankt voor de zonnebrandolie, en of die nodig was 8-O 30+ graden)

Wat was het een topweekend zeg!
Wel erg heet, 3 dagen lang zitten bakken in de zon pffff.

Michiel en Jurjen hebben erg goed gevlogen,en de Nederlandse supporters waren erg fanatiek(als er een trofee zou komen voor de fanatiekste supporter zou Walter hem krijgen :-) )

En ik ben iedere keer verbaasd dat je toch ieder jaar weer nieuwe figuren te zien krijgt ook tijdens de freestyles,het word steeds gekker en heftiger :-)

Wel erg vervelend dat het nachtvliegen niet mocht doorgaan vanwege geluidsoverlast,en zelfs bij de flight to music mocht de muziek niet te hard omdat er geklaagd werd in de omgeving :-(
Belachelijk dat voor zo'n evenement 1 x per jaar er zo moeilijk over word gedaan!

Volgend jaar ben ik wel weer van de partij denk ik!

Groeten,
Marcel

Het was er FANTASTISCH !!!!
EN erg heet :zon::zon::zon::zon::zon::zon::zon::zon::zon:

Tjerk heeft HEEEL mooie foto's gemaakt van de omgeving en ook van Michiel en Juriën (werd uitgesproken als Urine door de omroeper)

Tjerk heeft bij mij gepit en die heb ik net op de trein gezet.
Hij zal wel een nieuw draadje starten waar ik verder op in zal haken.

Een voorproefje van de omgeving:
850488daf20c4196.jpg

EN !!!!!!!!
Ik had de eerste prijs in de loterij op zaterdag :banana:
Een Vibe50 gewonnen !!!!!!!

850488daf208e661.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Dat was wel een mooi prijsje inderdaad Walter,je ziet er ook erg blij uit ;-)
Zelf heb ik gister ook nog een heli gewonnen in de loterij,een electro "Mars 480 " van Gazuer.
ALtijd leuk om iets te winnen daar :-)
Ben benieuwd naar alle foto's/filmkes die gaan komen...

Groeten,
Marcel

Ik wilde net zeggen:D.

Op het werk treiteren ze je er soms mee. Komen er ook leuke dames bij dat vliegen, vragen ze dan(zal de leeftijd zijn.). Bewijs is gegeven. Vooral bij (grote) wedstrijden lijkt het wel alsof er vaak leuke dames rondlopen

bij de meeste nerdenhobbys(no offence) komen er wel mooie dames langs bij events zoals bij gameplay voor gamers en dit voor rc vliegers
tjsa ik denk dat het gedaan wordt om de rest te compenseren xD

HAHA ik had dezelfde gedachte. "Die buik, en in de buurt van die dames"...

Gefeliciteerd Walter en Marcel, nu kunnen jullie eindelijk zeggen dat je gewonnen hebt bij 3Dmasters!

Jeeuuj :D gefeliciteerd met je Vibe 50!!

Ik heb me vandaag een nieuwe heli gekocht, ga er straks een draadje over maken:D

Walter! Wat doe je nu?!
Nu moet ik straks die dames nog een keer posten.. Erg vervelend.. ;)

Het was echt een steengoed weekend! Volgend jaar ben ik zeker weer van de partij!

Michiel en Jurriën, van harte met jullie fantastische prestaties!
Om daar uberhaubt te mogen vliegen is al een hele eer!

In de loop van de avond kom ik nog wel met een uitgebreid verslag van het hele weekend!

Groeten,
Tjerk ;)

Heren,

Gefeliciteerd met de behaalde succesen, ik zag Jurien ook nog in de top 3 staan bij de Elektro-jongens, the way to go.

PICT0115.jpg
Jammie, jammie ik reis over 2 dagen af naar Italie, maar als ik deze fototjes zo bekijk, misschien toch maar een beetje doorrijden.

@Laurens, Marcel heeft wel grotere succesen op de 3D Masters behaald dan het winnen van een mini-heli. In z'n eerste optrede heeft hij de 4de plek bij de Sportsman weten te bemachtigen. Das toch iets anders dan gemiddeld 1 op de 2 wedstrijden je heli kraken.

Rick

Back